با هدف افزایش غرور ملی؛

تمدید مهلت ارسال آثار به سومین نمایشگاه ملی مد و لباس دانشگاهی

عصر نمایشگاه- مهلت ارسال آثار سومین نمایشگاه ملی مد، لباس و صنایع دستی ویژه توانمندی‌های دانشجویان دختر تا پایان خرداد تمدید شد.

تمدید مهلت ارسال آثار به سومین نمایشگاه ملی مد و لباس دانشگاهی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، فراخوان سومین نمایشگاه ملی مد، لباس و صنایع دستی با هدف الگوسازی در زمینه مد و لباس در حوزه‌های زندگی اجتماعی دانشجویان با هدف افزایش غرور ملی، ایجاد زمینه‌های ورود دانشجویان دختر به فضای کسب و کار در حوزه مد و لباس و صنایع دستی و حمایت از طراحان نوپا و دانشجو در راستای کارآفرینی و ایجاد اشتغال و تقویت امید به آینده تا پایان خرداد تمدید شد.
    بخش‌های رقابتی این دوره از نمایشگاه شامل سه بخش: طراحی، الگوسازی و دوخت لباس بانوان با استفاده از به روز رسانی یا استفاده مدرن از دست بافته‌ها و رو دوزی‌های سنتی کشور؛ طراحی، الگوسازی و دوخت لباس‌های بانوان با تمرکز بر لباس‌های قومی (بروز رسانی یا استفاده مدرن از لباس‌های اقوام با توجه به کاربرد الگوی آن‌ها با ذکر شناسنامه کار)؛ و هنر‌های پوشیدنی شامل تولیدات صنایع دستی مرتبط با مد و لباس (زیورآلات، کیف، کفش، کمربند و …) است.
    همچنین رویکرد‌های این نمایشگاه ملی، الگو‌ها و سبک‌های اصیل و نوین ایرانی- اسلامی در پوشش مبتنی بر نماد‌های فرهنگ، هنر و تمدن ایرانی، معرفی وجهه مدرن هنر ایرانی در هنر‌های پوشیدنی، مدرن‌سازی پوشش‌های سنتی و قومی، ترویج فرهنگ محیط زیستی در استفاده از متریال سازگار با محیط زیست و یا قابل بازیافت اعلام شده است.
    ثبت‌نام دانشجویان در این رویداد از طریق سامانه به نشانی www.fhne.ir امکان‌پذیر است و مهلت ثبت‌نام علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد تا 31 خرداد تمدید شده است. پیش از این مهلت ارسال آثار این نمایشگاه تا 15 خرداد اعلام شده بود.
    علاقه‌مندان می‌توانند برای دنبال کردن نشست‌های آموزشی، اخبار و اطلاعیه‌های این نمایشگاه به آدرس www.instagram.com/fhne.ir مراجعه کنند.
    سومین نمایشگاه ملی مد، لباس و صنایع دستی به همت معاونت فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده و به میزبانی دانشگاه شهید چمران اهواز در تابستان 1400 برگزار خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت