آغاز به کار بزرگترین نمایشگاه حوزه سلامت ترکیه با حضور ۱۴ شرکت دانش‌بنیان ایرانی

عصر نمایشگاه- همزمان با افتتاح بیست‌ و هشتمین نمایشگاه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی اوراسیا در استانبول، شرکت‌های دانش بنیان محصولات خود را در زمینه تجهیزات پزشکی عرضه کردند.

آغاز به کار بزرگترین نمایشگاه حوزه سلامت ترکیه با حضور ۱۴ شرکت دانش‌بنیان ایرانی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایسنا، نمایشگاه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی اورسیا (Expomed Eurasia 2021) یکی از بزرگترین و معتبرترین رویدادهای حوزه سلامت است که همه ساله با حضور برترین شرکت‌های جهانی در کشور ترکیه برگزار می‌شود.

    این رویداد، امروز چهارشنبه 12 خردادماه و همزمان با روز جهانی نمایشگاه‌ها، در مرکز نمایشگاهی "تویاپ" شهر استانبول افتتاح شد و این رویداد تا روز 14 خردادماه ادامه دارد.

    در این نمایشگاه تخصصی، شرکت‌های متعدد فعال در زمینه‌های تجهیزات پزشکی و بیمارستانی، سیستم‌های عکس‌برداری، آنالیز پزشکی، تشخیص، درمان، محصولات توانبخشی، راه‌حل‌های بیمارستانی، سیستم‌های تصویربرداری هسته‌ای، فناوری‌های تصویربرداری نوری و پلاسما با کیفیت بالا، تجهیزات CCU، تجهیزات تنفسی، تجهیزات چشم‌پزشکی، ونتیلاتور و تجهیزات آزمایشگاهی حضور دارند.

    از ایران نیز 14 شرکت دانش‌بنیان فعال در حوزه تجهیزات پزشکی محصولات خود را عرضه کردند.

    غلامرضا رضائیان، کارگزار اجرایی پایون ایران در نمایشگاه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی اوراسیا از حضور 14 شرکت دانش‌بنیان ایرانی در این رویداد بین‌المللی خبر داد و گفت: این نمایشگاه با مشارکت بیش از 300 شرکت صاحب‌نام در حوزه خدمات پزشکی و آزمایشگاهی برپا شده است و علاوه بر ایران، شرکت‌هایی از کشورهای آمریکا، کانادا، چین، بلژیک، بریتانیا، سوئیس، روسیه، کره و تایوان حضور دارند.

    وی با بیان اینکه پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان ایران در راستای توسعه دیپلماسی اقتصادی و صادرات خدمات حوزه پزشکی و سلامت با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری در استانبول حضور دارد، خاطر نشان کرد: اوراسیا یکی از برترین رویدادهای دولت ترکیه در حوزه بهداشت و درمان است، به گونه‌ای که این نمایشگاه به منزله فرصتی تلقی می‌شود تا تامین‌کنندگان تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی در سطح جهان، با صاحبان مشاغل در ترکیه و همچنین بازارهای در حال رشد کشورهای همسایه اوراسیا آشنا شوند و به تبادلات تجاری با یکدیگر بپردازند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت