۴۴ میلیون پوند، هزینه جاه طلبی تجاری انگلیس دراکسپو۲۰۲۰

عصر نمایشگاه- کل هزینه های انگلستان برای حضور در اکسپو۲۰۲۰ دوبی ۴۴ میلیون پوند (۶۰.۵۲ میلیون دلار) بوده است که بخش بزرگی از این صورتحساب را ساخت و ساز تشکیل می دهد و حدود ۲۵ درصد از این مبلغ از حامیان مالی تامین شده است.

۴۴ میلیون پوند، هزینه جاه طلبی تجاری انگلیس دراکسپو۲۰۲۰
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه »، در حالی که هنوز برای سنجش منافع اقتصادی بریتانیا از حضور در اکسپو زود است ولی مشاغل گوناگون بریتانیایی که در این رویداد شرکت کرده اند تاکنون  1.2 میلیارد پوند قرارداد بسته اند.
    لورا فالکنر،کمیسر ژنرال انگلیس در اکسپو در گفت و گویی به پایگاه خبری  نشنال نیوز امارات  می گوید: "اگر 44 میلیون پوند را در چارچوب آنچه که تاکنون به دست آمده است قرار دهید  به شما زاویه دیگری در مورد اهمیت این رویداد می دهد."
    انگلیس امیدوار است  با تسریع در "گفتگوهای دوجانبه و چند جانبه" در طول برگزاری اکسپو نقش و حضور این کشور را در صحنه جهانی  پس از خروج از اتحادیه اروپا پررنگ تر کند.
    کمیسر ژنرال انگلیس ادامه می دهد: "موضع انگلستان روشن است. قصد دولت ما برای ایجاد روابط جدید و یا  توسعه روابط موجود با سایر کشورها  در این زمان کاملاً محوری است و تقریباً هر یک از شرکایی که ما مایل به توسعه روابط خود هستیم در Expo حضور خواهند داشت. کجا بهتر از جایی که همه ما در یک مکان قرار داریم و چه موضوعی مهم تر از آینده اقتصاد کشور ما برای گفت و گو با دیگر مشارکت کنندان در اکسپو؟
    نماینده بریتانیا در اکسپو دبی اضافه میکند:"رویداد امسال برای انگلیس اهمیت بیشتری دارد؛ این نمایشگاه نه تنها بزرگترین رویداد روی کره زمین است، بلکه اولین اکسپو خاورمیانه ، آفریقا و آسیای جنوب غربی و بزرگترین رویداد جهان عرب است. این نکته را نیز اضافه کنید که بریتانیا پس از برگزیت به دنبال جذب سرمایه گذاری بین المللی بیشتر و ایجاد روابط تجاری نزدیکتر با امارات متحده عربی و منطقه خلیج فارس و سایر نقاط جهان است و اهمیت آن مشخص است. قرار است حجم زیادی از گفتگوی دولتی در سایت اکسپو انجام شود. در محیط هایی که در آن تجارت ، فرهنگ ، علم ، گردشگری ، آموزش و پرورش و رهبران فکری گرد هم آمده اند ، معاملات انجام می شود زیرا قدرت جمع آوری چیزی در این مقیاس در مدت شش ماه بی نظیر است. "
    خانم فالکنر می افزاید: "اکسپو ابزاری برای تقویت گردشگری است. بازاریابی مقصد همیشه بخشی از اکسپو است. هیچ چیز انگلستان را به عنوان یک مقصد گردشگری مانند کارهای بصری معرفی نمی کند، بنابراین ما برخی از جنبه های جدید شخصیت بریتانیا رادر اکسپو روایت خواهیم کرد."

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت