بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران آغاز بکار کرد

عصر نمایشگاه- بیست و یکمین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی صنعت برق ایران امروز جمعه با حضور وزیر نیرو در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به‌کار کرد.

بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران آغاز بکار کرد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا، بیست و یکمین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی صنعت برق از هفتم تا دهم آبان‌ماه  در 11 سالن نمایشگاهی و وسعت 40 هزار مترمربع که شامل 18 هزار و 200 متر مربع فضای سرپوشیده داخلی است، از ساعت 9 تا 17 دایر خواهد بود.

    آئین افتتاح این نمایشگاه صبح امروز جمعه هفتم آبان‌ماه با حضور وزیر نیرو، معاونان و مدیران ارشد صنعت برق و تعدادی از میهمانان خارجی برگزارشد. در این نمایشگاه‌ همه ضوابط، شرایط و تمهید لازم برای پیشگیری از ابتلا به کرونا پیش‌بینی شده است.

    بازدیدها از این نمایشگاه فقط برای بازدیدکنندگان تخصصی و فعالان اقتصادی صنعت برق بوده و برای عموم آزاد نیست. این دوره از نمایشگاه‌ با حضور جمعا 284 شرکت داخی و نماینده شرکت‌های خارجی برپا شده است.

    در نمایشگاه تخصصی صنعت برق ایران کالاهایی در بخش‌های روشنایی، گروه سیم و کابل، تابلوسازان، تجهیزات برقی، اتوماسیون و سیستم‌های ابزار دقیق، خطوط انتقال، کارفرما، مشاوران و پیمانکاران عرضه  شده است.

    به گزارش ایرنا، صنعت برق ایران صنعتی است که 150 هزار اشتغال مستقیم ایجاد کرده و 2 هزار بنگاه اقتصادی بزرگ و کوچک و متوسط در آن فعال هستند.

    این صنعت، سهم یک درصدی از تولید ناخالص داخلی دارد و سهم ارزش افزوده بخش تولید، انتقال و توزیع از کل ارزش افزوده صنعت برق 56 درصد تخمین زده می‌شود. جمهوری اسلامی ایران از نظر ظرفیت صنعت برق نصب شده، رتبه نخست منطقه را با بیش از 85 هزار مگاوات برق به خود اختصاص داده است.

    صنعت برق ایران جزو صنایع مولد، استراتژیک و زیربنایی است که زیرساخت بسیاری از صنایع است و می تواند توسعه زیادی در سایر صنایع ایجاد کند.

    صنعت برق در بخش صادرات نیز به دلیل ظرفیت‌سازی مناسب، بومی‌سازی و ضریب بالای ساخت داخل، قابلیت خوبی محسوب می‌شود.

    این صنعت در چارچوب و قالب اقتصادی مقاومتی قرار داشته که درون‌زا، برون‌گرا و دانش‌بنیان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت