انجمن برگزارکنندگان نمایشگاه‌های خارجی افتتاح شد

عصر نمایشگاه- آیین افتتاحیه انجمن برگزارکنندگان نمایشگاه‌های خارجی و رویدادهای تجاری و صادراتی ایران صبح روز پنجشنبه ۱۳ آبان در تالار اصفهان شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

انجمن برگزارکنندگان نمایشگاه‌های خارجی افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه»، در این رویداد که با حضور آقای دکتر نوری معاون توسعه صادرات کالا و خدمات سازمان توسعه تجارت یه نمایندگی از طرف آقای دکتر پیمان پاک معاون محترم وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت و همچنین آقای دکتر قادری مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب و جمعی از پیشکسوتان، فعالان نمایشگاه خارج از کشور، نمایندگان بخش‌های مختلف سازمان توسعه تجارت و نمایندگان تشکل‌های مرتبط برگزار گردید، از تمبر یادبود تاسیس این انجمن رونمایی شد.
    در این مراسم، دکتر نوری با استقبال از اقدام شایسته موسسین این تشکل ، به اهمیت موضوع و تجمیع تجربه هر یک از برگزار کنندگان نمایشگاه خارجی اشاره نمود و این حرکت را به فال نیک گرفت. توجه به زنجیره رویدادها اعم از انتخاب موضوع نمایشگاه، انتخاب مقصد، تشکیل ستاد برگزاری، انتخابات میز کالا و خدمات برگزاری همایش‌ها و نشست‌های تخصصی از موارد بسیار مهمی بود که وی به آن اشاره نمود. دکتر نوری افزود تعامل و هم افزایی بین تشکل های نمایشگاهی به قدرت این صنعت خواهد افزود و حمایت سازمان توسعه تجارت و سایر بخشهای تحت نظر از انجمن ها در همین راستا تعریف شده است و هدف سازمان ایجاد شرایط و بستر مناسب برای رشد بخش خصوصی و ارتقای سطح کیفی تشکل ها برای موفقیت در سطح ملی و بین المللی است. دکتر قادری نیز ضمن تبریک تاسیس انجمن، یادآور شد که فعالیت انجمن می تواند در گستره ای وسیع تر ، در بخش صادرات و تنظیم روابط اقتصادی و حتی مدیریت بخش‌های مرتبط به رویدادهای دیگر وتقویت نقش سفیران بخش خصوصی در مبادلات بین دو کشور قرار گیرد . وی افزود ورود به حوزه فعالیت‌های بین‌المللی برای برگزاری نمایشگاه‌ها در سایر کشورها می تواند از برنامه‌های جدی این انجمن باشد. دکتر قادری به جهت  مساعدت واهمیت موضوع ، به این انجمن پیشنهاد استقرار تمام یا بخشی از فعالیت‌های آن را در مجموعه نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب را دادند. شاهرخ مدرس نویسنده و پژوهشگر نمایشگاهی ضمن تبریک تاسیس این انجمن اظهارداشت این انجمن 25 سال دیر تاسیس شده است و امروز باید با سرعت بیشتری به رسالت های صنفی خودش  که توسعه صادرات است بپردازد. وی همچنین افزود برگزاری نمایشگاه های خارجی شکل متعالی برگزاری نمایشگاههاست و می‌تواند به توسعه اقتصادی کشور شتاب دهد. در این رویداد منوچهر جعفری زاده رئیس انجمن غرفه سازان، دوست‌محمدی از پیشکسوتان برگزاری نمایشگاه‌های خارجی، محمود بندرچی، حمید شهابیان، هومن مشایخی، جمشید فلاحی، آرش امیری و داود گودرزی مطالبی را بیان داشتند. در ادامه حسن مرتجی به عنوان رئیس این انجمن، داود آدینه، علیرضا صدرزاده، کیان معتمدی کیا، محمدرضا خانزاده و علی رجب زاده از اعضای هیئت مدیره این انجمن به تبیین اهداف تشکیل انجمن پرداختند.
    قابل به ذکر است این انجمن با هدف توسعه نمایشگاه‌های خارجی در بازارهای هدف صادراتی ایران در راستای سیاست گذاری های سازمان توسعه تجارت ایران تشکیل شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت