مدیرکل دفتر خدمات کسب‌وکار وزارت صمت:

هدف از برگزاری نخستین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی شرکت‌های کوچک و متوسط حرکت به سمت دانش‌بنیان شدن بود

عصر نمایشگاه- مدیرکل دفتر خدمات کسب‌وکار وزارت صمت با اشاره به برگزاری نخستین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی شرکت‌های کوچک و متوسط گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه این بود شرکت‌های حاضر در شهرک‌های صنعتی به سمت دانش‌بنیان شدن و کیفیت استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان، حرکت کنند.

هدف از برگزاری نخستین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی شرکت‌های کوچک و متوسط حرکت به سمت دانش‌بنیان شدن بود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از شاتا، امیرحسین اسدی بابیان این‌که در کنار نمایشگاه، ساختاری با عنوان تجربه یک صنعت هرروز اجرا می‌شود و در آن برنامه‌ریزی شده تا شرکت‌های دانش‌بنیان در فرصتی بتوانند به توضیح کسب‌وکار خود و چگونگی دانش‌بنیان شدنشان بپردازند و توضیح دهند که در این مسیر چه مسائلی داشته‌اند و چه پیشنهادهایی برای کسب‌وکارهای مشابه دارند، درواقع امکان انتقال تجربه را فراهم کرده‌ایم.

    وی بیان کرد: این نمایشگاه مسیری بود تا در وزارت صمت به سمت دانش، تولید محصولات باکیفیت و استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان، دانشی کردن تمام فرآیندها، فروش بهتر و صادرات حرکت کنیم.

    مدیرکل دفتر خدمات کسب‌وکار وزارت صمت با اشاره به حضور و بازدید وزیر صمت از نمایشگاه، تصریح کرد: این حضور نشان از عزم ویژه تمام مدیران وزارت خانه و شخص وزیر در رویکردهای دانش‌بنیان دارد که منطبق با شعار امسال (تولید، دانش‌بنیان، اشتغال آفرین) است، زیرا باید توجه داشت دانشی که ایجاد اشتغال می‌کند، صادرات و فروش را نیز افزایش خواهد داد.

    اسدی ادامه داد: شرکت‌های دانش‌بنیان، شرکت‌هایی هستند که از ظرفیت‌های دانش برای فروش بهتر، افزایش بهره‌وری و افزایش کیفیت، صادرات بهتر و مدیریت منابع انسانی بهتر استفاده می‌کنند.

    وی با اشاره به این‌که این نمایشگاه در عمل آغاز فرآیند حرکت جدی وزارت صمت در بحث‌های اقتصاد دانش‌بنیان بود، اضافه کرد: حضور وزیر و وقت زیادی که ایشان در نمایشگاه گذاشتند و صحبت‌هایی که با تک‌تک غرفه‌ها داشتند، نشان از عزم وزارتخانه داشت.

    لازم به یادآوری است نخستین نمایشگاه «توانمندی‌های صادراتی شرکت‌های کوچک و متوسط ویژه دانش‌بنیان‌ها و کسب‌وکارهای نوپا» از روز یکشنبه 5 تیرماه در سالن 6 نمایشگاه بین‌المللی تهران دایر شده و تا 8 تیرماه ادامه خواهد داشت.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت