بازتاب انتشار کتاب " پدیدار شناسی نمایشگاه‌های جهانی" را بررسی می کنیم

عصر نمایشگاه- کتاب ارزنده پدیدار شناسی نمایشگاه‌های جهانی به قلم محمد سعادتی پور مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران که به تازگی به زیور طبع آراسته گردیده است برای اولین بار بطور جامع و کامل به بررسی و ارایه اطلاعات جامع کلیه اکسپو های برگزار شده از ابتدا تا به امروز پرداخته است.

بازتاب انتشار کتاب " پدیدار شناسی نمایشگاه‌های جهانی" را بررسی می کنیم
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری « عصر نمایشگاه » در پی انتشار کتاب ارزنده پدیدار شناسی نمایشگاه‌های جهانی از سوی محمد سعادتی پور  مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران و ارسال نسخه هایی از این دایرة المعارف نمایشگاهی ارزنده به استانداران و فعالین برتر برگزاری نمایشگاههای بین المللی و داخلی تنی چند از ایشان با ارسال نامه های جداگانه ای به دکتر اسفهبدی معاون وزیر ، رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران ضمن تشکر از نکته بینی و حسن نظر ایشان در خصوص چاپ و انتشار کتاب مذکور اظهاراتی بیان کردند.

    سید محمد میر محمدی استادار یزد با تشریح لزوم وجود چنین کتابی در زمینه نمایشگاهی ابراز امیدواری نمود تا با بهره مندی صنعتگران،تولیدکنندگان،فناوران،بازرگانان و تجار بزرگوار کشورمان از این اثر ارزنده به زوایای مهم میدانهای رقابت توجه لازم را نموده با استفاده از اطلاعات این کتاب مسائل مذکور را به نحوی مدیریت کنند که محصولات و کالاهای تولیدی در کشور از لحاظ کیفیت و قیمت در رقابت با کالاهای تولیدی دیگر کشورها برتری داشته باشند.

    فرهاد کفایی پور مدیر عامل شرکت نمایشگاههای بین المللی گلستان نیز با تشکر از محمد سعادتی پور به جهت گردآوری و چاپ این کتاب ارزنده پیشنهاد نمود تا با در اختیار قراردادن این کتاب در دسترس روسای کارگروههای توسعه صادرات استانها منبع خوبی از اطلاعات مکتوب و جامع صنعت نمایشگاهی کشور در جهت رشد و اعتلای این صنعت مهم در اختیار آنان قرار گیرد.

    همچنین رضا سلیم ساسانی مدیر عامل نمایشگاه بین المللی کرمانشاه با تقدیر از اینچنین اقدام شایسته ای نگاه مولف کتاب را به بازارهای جهانی فرا منطقه ای و بین المللی توصیف کرده و کیفیت و جامعیت مشاهده شده در آنرا بسیار ارزشمند و قابل تقدیر و تحسین شمرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت