از یکم تا چهارم شهریور برگزار می‌شود؛

نخستین نمایشگاه ملی خدمات کسب وکار ایران

عصر نمایشگاه- نمایشگاه ملی تخصصی خدمات کسب وکار برای اولین بار ، با هدف معرفی شرکت ها و موسسات ارایه خدمات کسب وکار و معرفی و فرهنگسازی خدمات کسب وکار از تاریخ یکم تا چهارم شهریورماه سال جاری در محل نمایشگاه دائمی بین المللی تهران برگزار می شود.

نخستین نمایشگاه ملی خدمات کسب وکار ایران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از شاتا، نمایشگاه ملی تخصصی خدمات کسب وکار برای اولین بار ، با هدف معرفی شرکت ها و موسسات ارایه خدمات کسب وکار و معرفی و فرهنگسازی خدمات کسب وکار از تاریخ یکم تا چهارم شهریورماه سال جاری در محل نمایشگاه دائمی بین المللی تهران با حضور مسئولان عالی رتبه، بخش های مرتبط سازمان ها و دستگاه های اجرایی، کارآفرینان، صنعتگران، خبرگان و صاحبنظران، دانشگاهیان و پژوهشگران، اصحاب رسانه، تشکل ها، انجمن ها و شرکت ها و ارائه دهندگان و استفاده کنندگان خدمات توسعه کسب و کار (عرضه و تقاضای خدمت)برگزار می گردد.

    امیر حسین اسدی مدیرکل دفتر خدمات کسب وکار وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در این نمایشگاه که به مدت چهار روز ادامه دارد شرکت ها و موسسات ارایه دهنده خدمات تامین مالی و سرمایه گذاری کسب وکار، خدمات حسابداری، خدمات منتورینگ و مشاوره کسب وکار، خدمات روانشناسی کسب وکار، خدمات فناوری, نوآوری و هوشمندسازی کسب وکار، خدمات آموزشی و توانمندسازی، خدمات مدیریت زنجیره تامین، خدمات طراحی و تاسیس کارخانه، خدمات احیا و باز آفرینی کسب وکارهای راکد و غیر فعال، خدمات مشاوره حقوقی کسب وکار و خدمات بیمه و امور مالیاتی نسبت به معرفی خدمات ٫ شیوه ارایه خدمات خود و ایجاد مسیر مستقیم ارایه خدمت اقدام خواهند نمود.

    اسدی افزود: معرفی سامانه ها و پلتفرم های سازمانی و دولتی ارایه خدمات کسب وکار مثل سامانه بهین یاب، سامانه جامع تجارت، سامانه نان، سامانه ساماندهی، سامانه ملی مجوزها، سامانه اینماد، سامانه ثبت مالکیت معنوی و سامانه های دیگر کسب وکار از قسمت های دیگر این نمایشگاه است.

    وی ادامه داد: برگزاری رویداد و جلسه پرسش و پاسخ های صنعتگران، کارآفرینان و صاحبان کسب وکارها با اساتید کارآفرینی، و مدیران ذیربط دولتی، برگزاری رویداد TED و مرور تجارب کارآفرینان بزرگ، برگزاری تور دانش آموز ی کسب وکار و ایجاد قرارهای مذاکره با حضور مشاوران کسب وکار بین شرکت های کسب وکاری، از موضوعات این نمایشگاه می باشد.

    اسدی یکی از اقدامات خوب در این نمایشگاه را ارتباط مستقیم و گفتگوی رو در روی کارآفرینان و مدیران عنوان کرد و گفت: حضور مدیران دفاتر تخصصی وزارت صنعت، معدن و تجارت و پرسش و پاسخ مستقیم با مدیران و کارآفرینان صنایع مرتبط، حضور اصناف در نمایشگاه و معرفی قابلیت ها، حضور اتاق های بازرگانی و آشنایی کسب وکارها با فعالیت های ایشان، حضور تشکل ها, کانون ها,سندیکاها و اتاق های صنعت و معدن و جلسات پرسش و پاسخ با کارآفرینان از برنامه های این رویداد چهار روزه است.

    نمایشگاه خدمات کسب وکار در واقع تجمیع همه عوامل زیست بوم کارآفرینی کشور در یک قاب نمایشگاهی است. کلیه علاقمندان و شرکت کنندگان در نمایشگاه برای دریافت اطلاعات می توانند به سایت WWW.IBSS2022.ir مراجعه نمایند‌

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت