هفتمین نمایشگاه تخصصی نفت،گاز و پتروشیمی درعسلویه گشایش یافت

عصر نمایشگاه- هفتمین نمایشگاه تخصصی نفت،گاز، پالایش و پتروشیمی استان بوشهر امروز درآیینی با حضور صنعت گران درعسلویه پایتخت انرژی ایران گشایش یافت.

هفتمین نمایشگاه تخصصی نفت،گاز و پتروشیمی درعسلویه گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری « عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ،هفتمین نمایشگاه تخصصی نفت،گاز، پالایش و پتروشیمی عسلویه با حضور 60 شرکت فعال درصنایع بالادستی و پایین دستی نفت و گاز، قطعه سازان و تولید کنندگان تجهیزات صنعتی توسط شرکت نمایشگاههای بین المللی استان بوشهر در فضایی به متراژ چهار هزار متر مربع درعسلویه برگزار شده است.
    این نمایشگاه محلی برای معرفی توانمندی ها و ظرفیت های شرکت های دولتی و خصوصی در بومی سازی تجهیزات و معرفی پروژه های صنعتی و فرصت های سرمایه گذاری دربخش نفت،گاز و پتروشیمی و ایجاد زمینه برای انتقال دانش فنی به مدت چهار روز برپاست.
    باتوجه به اقدام های دولت در زمینه دیپلماسی و اقتصاد و رونمایی از مدل جدید قراردادهای نفتی و گازی در وزارت نفت این نمایشگاه می تواند فرصت مغتنمی برای معرفی فرصت های سرمایه گذاری در دوران پساتحریم در میدان های پارس جنوبی و شمالی باشد.
    در حاشیه این نمایشگاه هشت کارگاه آموزشی تخصصی با موضوع های آشنایی با عملیات پیش راه اندازی و راه اندازی ، نقش مدیریت درس های آموخته در موقعیت پروژه های صنعت نفت، نگاهی به درس های آموخته در راه اندازی یک پالایشگاه گازی، نگاهی به فعالیت های پیش راه اندازی، استارت آپ و HSE در زمان راه اندازی توسط مدرسان و استادان برجسته صنعت نفت و گاز کشور برگزار خواهد شد.
    اعزام روزانه دانشجویان رشته های گاز و پتروشیمی برای بازدید از نمایشگاه و بررسی میدانی پروژه های در دست ساخت در پارس جنوبی و جاذبه های گردشگری منطقه از دیگر برنامه های جنبی هفتمین نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی است.
    این نمایشگاه از امروز به مدت چهار روز از ساعت 9الی 16 درسازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برپاخواهد بود و آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان نیز روز 15دیماه در مرکز همایش های بین المللی خلیج فارس این سازمان با حضور مقام های استانی و وزارت نفت برگزار می شود.

     

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت