اتصال نمایشگاه‌های بین المللی به پنجره واحد تا پایان سال

عصر نمایشگاه- مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ایران از اتصال این شرکت به پنجره واحد خدمات دولت هوشمند تا پایان سال خبر داد.

اتصال نمایشگاه‌های بین المللی به پنجره واحد تا پایان سال
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از صداوسیما، هومن رازدار با اشاره به ابلاغ دستور رئیس جمهور مبنی بر اتصال دستگاه‌های اجرایی به پنجره واحد خدمات دولت هوشمند گفت: طرح ایجاد سامانه داخلی برای ارائه خدمات عمومی به ذی نفعان به پایان رسیده و در حال حاضر تنها مرحله اتصال آن به پنجره خدمات هوشمند دولت باقی مانده که با هماهنگی دستگاه‌های مربوطه حداکثر تا پایان سال انجام می‌شود.



    وی با بیان اینکه شرکت سهامی نمایشگاه‌ها لزوما خدمات قابل ارائه به مردم ندارد و خدمات این شرکت کاملا تخصصی است، افزود: واگذاری موضوعات مختلف نمایشگاهی توسط مجوز‌های صادره از سوی سازمان توسعه تجارت به بخش خصوصی انجام می‌شود و ما تنها نهاد تنظیم گر و ناظر هستیم.

    مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ادامه داد: در سامانه فعلی مردم امکان این را دارند که برای رسیدگی به شکایات و نظارت بر عملکرد مجریان برگزارکننده نمایشگاه و یا حتی خود شرکت سهامی نمایشگاه ها، نظرات و شکایات خود را ثبت کنند.

    وی افزود: ما ضمن دارا بودن سیستم نظارت داخلی، نتیجه رسیدگی به شکایات را به دستگاه‌های نظارتی کشور به شکل رایج ابلاغ می‌کنیم.

    به گفته رازدار مشارکت کننده‌ها در نمایشگاه‌ها به دلیل این که طرف حساب آن‌ها شرکت‌های برگزار کننده نمایشگاه‌ها هستند، موضوعات خود را با مجری نمایشگاه درمیان می‌گذارند و شرکت سهامی نمایشگاه‌ها به عنوان نهاد ناظر و تنظیم گر با عملکرد مجریان، بر صحت و سلامت برگزاری نمایشگاه‌ها نظارت می‌کنند.

    مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی اضافه کرد: با دریافت نظرات ذی نفعان اگر غرفه داران شکایتی از نحوه برگزاری نمایشگاه داشته باشند، مستقیم به شرکت سهامی نمایشگاهی شکایت خود را اعلام می‌کنند و پس از پاسخگویی و رسیدگی، نتیجه آن به دستگاه‌های نظارتی اعلام می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت