هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل در شهر آفتاب افتتاح شد

عصر نمایشگاه- هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل و عمران و خدمات شهری، شهر هوشمند، مدیریت جامع شهری، ماشین آلات و صنایع وابسته در شهر آفتاب افتتاح شد.

هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل در شهر آفتاب افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا، هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل و عمران و خدمات شهری، شهر هوشمند، مدیریت جامع شهری، ماشین آلات و صنایع وابسته روز چهارشنبه با حضور مدیران شهری آغاز به کار کرد.

    عباس تقدسی نژاد مدیرعامل شهر آفتاب در آیین افتتاحیه نمایشگاه حمل و نقل و عمران و خدمات شهری اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه در سطح شهر تهران، مشکلاتی دارد که موجب شد تا دستور انتقال نمایشگاه به این محل فراهم شود.

    وی با اشاره به دسترسی‌های مناسب و ساخت مجموعه استاندارد در شهر آفتاب گفت: در دوره گذشته برای تکمیل این نمایشگاه اقدامی انجام نشد و تکمیل این مجموعه فاخر ناتمام ماند.

    تقدسی نژاد با بیان اینکه برگزاری آخرین نمایشگاه‌ها به مجموعه 60 هزار بازدیدکننده داشته است گفت: دسترسی‌های حمل و نقل عمومی و مترو، دسترسی جاده‌ای و فرودگاهی و ایجاد پارکینگ‌های مناسب نشان داد که فعالیت شهر آفتاب می‌تواند برای شهروندان سودمند باشد.

    مدیرعامل شهر آفتاب با اشاره به برگزاری نمایشگاه خودرو در این مکان اظهار داشت: برای تکمیل این مجموعه تا جای که توانستیم به سمت بخش خصوصی رفته‌ایم و هفتاد سرمایه‌گذار برای حضور در نمایشگاه و تکمیل آن، اعلام آمادگی کرده‌اند.

    وی آماده واگذاری امور توسعه‌ای به بخش خصوصی هستیم، افزود: برای توسعه باید روی بخش خصوصی حساب کرد. تنها نگرانی بخش خصوصی این است که برای سرمایه‌اش چه اتفاقی می‌افتد.

    تقدسی نژاد، نزدیکی به فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی ری و قرارگیری در مثلث اقتصادی را از مزیت‌های شهر آفتاب عنوان کرد.

    مدیرعامل شهر آفتاب با بیان اینکه شهر آفتاب در توسعه متوازن جنوب تهران تاثیر گذار خواهد بود، گفت: مزاحمتی که سئول برای تهران ایجاد می‌کند، مشخص‌ نیست که شهروندان در قبال این مزاحمت چه سودی می‌برند اما درآمد فعالیت‌های اقتصادی مجموعه شهر آفتاب در حساب شهرداری تهران وارد شده و در تهران هزینه می‌شود.

    مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز در آیین افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: نمایشگاه شهر آفتاب مورد استفاده عمومی و تخصصی قرار گیرد.

    وی ابراز امیدواری کرد این نمایشگاه محل تبادل داخلی و خارجی شود و نمایشگاه شهر آفتاب به جایگاهی برسد که تقویم اعلام برگزاری نمایشگاه‌های خاص، پر باشد.

    چمران اظهار داشت: ازدحام، عدم کشش و نداشتن امکانات لازم برای مردم و خودرو ها در برگزاری نمایشگاه در سئول سبب شد که مردم منطقه اطراف نمایشگاه، شاکی باشند و آسیب ببینند.

    رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه نمایشگاه شهر آفتاب چند سالی خوابیده بود، گفت: راه‌اندازی مجدد نمایشگاه سخت بود و امیدواریم به خوبی جایگاه خود را باز کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت