برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی «ایران متافو» با مشارکت ۵۰ شرکت و نام تجاری خارجی

عصر نمایشگاه- نوزدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی ایران (فولاد، صنایع معدنی، آهنگری و ماشین‌کاری، قالب سازی و ریخته گری) با عنوان ایران متافو با مشارکت بیش از ۴۰۰ شرکت داخلی و ۵۰ شرکت و نام تجاری خارجی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی «ایران متافو» با مشارکت ۵۰ شرکت و نام تجاری خارجی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا، این نمایشگاه از 9 آذر ماه با مشارکت بیش از 400 شرکت داخلی و 50 شرکت و نام تجاری خارجی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و فعالان این عرصه تازه ترین محصولات و دستاوردهای خود را در زمینه متالوژی، فولاد، صنایع معدنی، فلزات غیر آهنی، ریخته‌گری، کوره های صنعتی، عملیات حرارتی و صنایع وابسته در معرض دید عموم می گذارند.

    این نمایشگاه بزرگترین رویداد نمایشگاهی در منطقه خاورمیانه در زمینه آهن و فولاد، ریخته گری، قالب سازی، آهنگری، ماشین کاری، فلزات غیر آهنی، معدن و صنایع معدنی، نسوزها و سرامیک های صنعتی، کوره های صنعتی و عملیات حرارتی و پروژه های صنعت و معدن محسوب می‌شود.

    برگزارکننده این نمایشگاه اظهار داشت: هر کدام از بخش های نمایشگاه زیرگروه های متنوعی دارند، به‌طوری که در بخش آهن و فولاد، شرکت های فعال در زمینه مواد اولیه و مواد معدنی، فولاد خام و آلیاژهای آهن، فناوری‌های ساخت فولاد، تجهیزات و ماشین آلات و انواع محصولات فولادی حضور دارند.

    وی افزود: بخش ریخته گری به زیر گروه های انواع روش های ریخته گری، قالب سازی و انواع قالب ها، آهنگری و فورج، انواع کوره های صنعتی، ماشین کاری و دریلینگ، آبکاری و پوشش ، جوشکاری و تجهیزات جوش و انواع روش های برشکاری تقسیم می‌شود.

    وی ادامه داد: در بخش فلزات غیر آهنی نیز شرکت های فعال آلومینیوم، مس و فلزات گرانبها مثل طلا، نقره، پلاتین، تیتانوم، اکتشاف و استخراج فلزات غیرآهنی، تولید محصولات فلزی و ماشین آلات و تجهیزات فعالیت می‌کنند.

    برپایه این گزارش، مواد معدنی فلزی و غیر فلزی، انواع ذغال سنگ و کک، مشاوره و ژئوتکنیک، اکتشاف حفاری و استخراج، انواع تجهیزات معدنی، ماشین آلات سنگین و پیمانکاری معادن زیر بخش های معدن و صنایع معدنی نیز در این نمایشگاه حضور دارند و بخش نسوزها و سرامیک های صنعتی نیز به نسوزهای شکل دار، نسوزهای بی‌شکل، مواد اولیه صنعتی، عایق ها و مواد الیافی، سرامیک صنعتی و قطعات و تجهیزات نسوز تقسیم می شود.

    این نمایشگاه فرصت معرفی توانمندی ها و محصولات، برقراری ارتباط با مشتریان، شناخت رقبا، ارتباط با تأمین‌کنندگان مواد خام، فرصت جذب سرمایه گذار و انعقاد قرارداد های مختلف را به شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان خواهد داد.

    نمایشگاه متافو از 9 تا 12 آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران دایر و با رعایت همه پروتکل های بهداشتی از ساعت هشت تا 15 پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت