آغاز به کار چهاردهمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در ترکمنستان

عصر نمایشگاه- چهاردهمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در ترکمنستان با حضور معاون رئیس شورای وزیران ترکمنستان و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشورمان آغاز به کار کرد.

آغاز به کار چهاردهمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در ترکمنستان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از صداوسیما، رئیس انجمن نمایشگاه‌های بین المللی ایران گفت: چهاردهمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در ترکمنستان، با پیام روسای جمهور دو کشور و حضور معاون رئیس شورای وزیران ترکمنستان و وزیر تعاون، کار ور رفاه اجتماعی جمهوری اسلامی ایران فعالیت خود را عشق آباد پایتخت ترکمنستان آغاز به کار کرد.

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما سعید صیفی افزود این نمایشگاه ساعت 10 امروز به وقت ترکمنستان و با حضورسید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جمهوری اسلامی ایران، باتیر ​​آتدایف، معاون رئیس شورای وزیران ترکمنستان، رسولیان، معاون صنایع کوچک وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران وجمعی از مدیران و فعالان اقتصادی دوکشور افتتاح شد.

    وی در خصوص میزان مشارکت در این نمایشگاه گفت: حدود 100 شرکت دولتی و خصوصی در حوزه‌های مختلف تولیدی کشورمان در چهار هزار و 50 متر فضای نمایشگاهی،‏ با 2هزارمترمربع فضای مفید، محصولات خود را به نمایش گذاشته اند که این میزان مشارکت رقم بسیار خوبی در حوزه برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی است.

    رئیس انجمن نمایشگاه‌های بین المللی ایران با اشاره به حضور بیش از 360 نفر از تجار و فعالان اقتصادی ایرانی در نمایشگاه ترکمنستان، افزود: این نمایشگاه هم از لحاظ میزان فضای در اختیار برگزارکنندگان و هم از لحاظ تعداد مشارکت برند‌ها و شرکت‌های ایرانی، در نوع خود بی نظیر بوده و به عنوان یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج کشور است.

    صیفی با اشاره به اینکه این نمایشگاه به همت شرکت نمایشگاه‌های بین المللی مشهد آماده برگزاری شده است، بیان کرد: این نمایشگاه براساس تاکیدات ریاست جمهوری کشورمان پس از سفر به ترکمنستان و همچنین درخواست مسئولان ترکمنستانی برپا شده که دران شرکت‌های مختلفی از اقصی نقاط کشورمان حضور دارند. امیدواریم این اتفاق مثبت، افق روشنی را در روابط تجاری دو کشور رقم بزند.

    در مراسم افتتاحیه آقایان: حاجی بگلو، ربیس شورای اسلامی استان خراسان رضوی ونایب رییس شورای اسلامی شهر مشهد، علیزاده، رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد، رجبی، رییس سازمان صنعت خراسان رضوی وجمعی از مدیران دولتی و خصوصی و فعالان اقتصادی حضور داشتند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت