از دوم تا پنجم اسفند‎؛

حضور کشور‌های اروپایی در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی طلا

عصر نمایشگاه- ­محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران میزبان ده‌ها شرکت، واحد تولیدی و عرضه کننده طلا، نقره، جواهر، ساعت و صنایع و تجهیزات و دستگاه‌های مختلف این صنعت گرانبهاست.

حضور کشور‌های اروپایی در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی طلا
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از صداوسیما، در این نمایشگاه که روز گذشته در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران گشایش یافت، بیش از یکصد شرکت داخلی از استان‌های مختلف کشورمان و همچنین 10 شرکت خارجی از کشور‌های ژاپن، ترکیه، ایتالیا، آلمان و سوئیس حضور دارند و جدیدترین و نوین‌ترین تولیدات، دستگاه‌ها و تجهیزات و روش‌ها و طرح‌های تولیدی طلا، نقره و جواهرات را ارائه و به نمایش گذاشتند.

    چهاردهمین نمایشگاه بین المللی طلا، نقره، جواهر، ساعت و صنایع وابسته در فضائی بیش از سیزده هزار متر مربع از سوی اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، نقره، جواهر و سنگ‌های قیمتی ایران و شرکت سپنتاس کیش و در سالن‌های 7- 8-9 محل نمایشگاه بین المللی تهران برپا شده و تا جمعه 5 اسفند دایر است.

    رئیس اتحادیه تولید کنندگان و صادر کنندگان طلا، جواهر و سنگ‌های قیمتی ایران با اشاره به برپایی این نمایشگاه، گفت: در این نمایشگاه انواع جواهر، نقره، سنگ‌های قیمتی، ساعت، ماشین آلات، ابزارآلات و تجهیزات مربوط به طراحی و تولید طلا، جواهر، نقره، سنگ‌های قیمتی توانمندی‌های این صنعت به معرض دید بازار‌های هدف وعموم قرار گرفته است.

    شفایی افزود: همچنین اتحادیه ها، انجمن ها، تشکل‌های مربوطه، مراکز آموزشی و پژوهشی و تحقیقاتی مربوط به موضوع نمایشگاه، دست اندرکاران در امر طراحی و دست اندرکاران در بخش اکتشاف و استخراج معادن طلا، نقره، جواهر و سنگ‌های قیمتی نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

    وی اضافه کرد: معرفی جدیدترین محصولات و توانمندی‌های تولیدداخلی، آشنایی تولیدکنندگان با نوین‌ترین طرح‌ها و برنامه‌های این صنعت، دسترسی به سلایق مصرف کنندگان داخلی و خارجی و ایجاد رقابت در تولید، صادرات و خدمات برخی از اهداف برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین المللی طلا، نقره، جواهر، ساعت و صنایع وابسته است.

    رئیس اتحادیه تولید کنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر افزود: صنعت طلا و جواهر وگوهرسنگ‌ها درصورت آماده کردن زیرساخت‌های آن می‌تواند به عنوان جایگزین خوبی برای صنعت نفت و فرآورده‌های آن به شمار آید ودر حال حاضر ما جز 7 کشور تولید کننده هستیم و برپایی نمایشگاه‌های تخصصی در این زمینه از جمله راهکار‌های توسعه این صنعت در کشور محسوب می‌شود، در این راستا برگزاری این گونه نمایشگاه‌ها فرصتی مغتنم برای فعالان و علاقه‌مندان این حوزه است که با آخرین دستاورد‌ها و فناوری‌های این صنعت آشنا شوند.

    به گفته شفایی ریاست اتحادیه، ایران از نظر فناوری و شیوه‌های جدید صنعت با مشکلی روبرو نیست و تنها چالشی که در حال حاضر در مقابل این صنعت وجود دارد، آیین نامه‌ها و بخشنامه‌های دستو پاگیر در حوزه تولید و بویژه صادرات است.

    وی اضافه کرد: برندسازی، رقابت در تولید، بازاریابی و فروش، پایداری در صادرات محصولات و مشتری مداری از جمله مزیت‌های نوینی است که دست اندرکاران این صنعت مهم از کارگاه‌های کوچک تا کارخانه‌های بزرگ به آن اهتمام دارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت