۱۶ خرداد

برگزاری نمایشگاه آشپزخانه، حمام، استخر و صنایع وابسته

عصر نمایشگاه- بیستمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا، استخر و صنایع وابسته ۱۶ تا ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ در تهران برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه آشپزخانه، حمام، استخر و صنایع وابسته
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از صداوسیما، معرفی توانمندی‌های تولیدات داخلی در صنعت آشپزخانه، حمام، سونا و استخر، شناسایی و معرفی مشکلات، موانع و نقاط ضعف در این صنعت، ایجاد بستر‌های مناسب برای سرمایه گذاری، ایجاد زمینه اشتغال و کارآفرینی، آشنایی دست اندرکاران با محصولات، نوآوری‌ها و ظرفیت‌های موجود، ایجاد فضای رقابتی میان تولیدکنندگان داخلی برای ارتقاء کیفیت تولید، ارتباط مستقیم میان تولیدکنندگان و مصرف کنندگان حاضر در نمایشگاه، توسعه صادرات محصول به سایر کشورها، تبادل فکر، فناوری و محصول میان شرکت کنندگان داخلی و خارجی و شناسایی واحد‌های برتر در زمینه تولید، صادرات، بازرگانی و خدمات مرتبط، از اهداف برگزاری این نمایشگاه بین المللی است.

    در این نمایشگاه بین المللی صنعتگران و متخصصان صنعت ساختمان از 41 شرکت داخلی در 4 گروه‌ شامل آشپزخانه، حمام، سونا و استخر محصولات خود را ارائه خواهند کرد.

    براین اساس؛ در گروه آشپزخانه، انواع وسایل و تجهیزات مختلف آشپزخانه‌های خانگی، صنعتی و صحرائی، انواع کابینت، سینک ظرفشویی، دستگاه‌های تهویه، هواکش و هود آشپزخانه، سیستم‌های نورپردازی، میز و صندلی آشپزخانه، تجهیزات آماده سازی و سرو غذا (خط سلف سرویس، کترینگ) تجهیزات نگهداری (سردخانه ثابت و متحرک، ظرفشویی‌های صنعتی، وسایل و تجهیزات رستوران و کافی شاپ، در گروه حمام و سونا و استخر؛ انواع تجهیزات بهداشتی، فنی و تزئینی، تاسیسات راه اندازی، نور پردازی و روشنایی و ملزومات نگهداری این فضا‌ها مورد بازدید عموم و متخصصان صنعت ساختمان قرار می‌گیرد.

    به گفته مدیر برگزاری بیستمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام و استخر؛ این نمایشگاه با همین عنوان همه ساله در کشور‌های پیشرفته و صنعتی همچون آلمان، آمریکا، فرانسه، روسیه، انگلستان، ژاپن و حتی امارات متحده عربی و ترکیه برگزار می‌شود که آن هم به دلیل تقاضای بالای بازار این کشور‌ها به گروه‌های کالایی این نمایشگاه و حجم بسیار زیاد صادرات این محصولات به سایر کشورهاست.

    وی ادامه داد: در کشور ما نیز بازار این محصولات از استقبال بسیار خوبی برخوردار است بطوریکه این نمایشگاه هم اکنون یکی از نمایشگاه‌های بین المللی تخصصی اصلی در حوزه صنعت ساختمان است که با استقبال عمومی بسیار خوبی مواجه بوده است.

    رضایی اضافه کرد: کارگاه‌ها و واحد‌های تولید کننده صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر کشور که از جانب رقبای خارجی به ویژه کشور چین تهدید می‌شوند، به شدت نیازمند حمایت‌های اساسی نهاد‌های دولتی هستند تا بتواند با افزایش تولید، ضمن رقابت با نمونه‌های خارجی و تامین نیاز‌های داخلی، افزایش صادرات را نیز داشته است.

    مدیر برگزاری بیستمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام و استخر با بیان اینکه در یک دهه گذشته و با افزایش تولید، روند صادرات صنایع و تجهیزات آشپزخانه کشور نیز آغاز شد و هر ساله (بجز سال 91) رشدی حدود 10 درصدی یافته است، صادرات این بخش را نیز سالانه حدود 300 میلیون دلار اعلام کرد.

    رضایی گفت: عراق، افغانستان، تاجیکستان، ارمنستان، آذربایجان، کشور‌های منطقه قفقاز همچنین برخی از کشور‌های آفریقایی و آمریکای لاتین، بازار صادراتی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر ایران را تشکیل می‌دهند.

    بیستمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر از 16 خرداد ماه به مدت 4 روز از ساعت 8 تا 15 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران میزبان بازدیدکنندگان و متخصصان صنعت ساختمان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت