چمران: نمایشگاه بین‌المللی ۳۱ هزار میلیارد تومان به شهرداری بدهکار است

عصر نمایشگاه- رئیس شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه قطعا مشکل نمایشگاه بین‌المللی را حل می‌کنیم، گفت: این نمایشگاه ۳۱ هزار میلیارد تومان به شهرداری بدهکار است.

چمران: نمایشگاه بین‌المللی ۳۱ هزار میلیارد تومان به شهرداری بدهکار است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از فارس، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران امروز 16 آبان 1402، در حاشیه جلسه علنی شورای شهر در جمع خبرنگاران، به حضور فرماندار تهران در شورا اشاره کرد و گفت: قبلا فرمانداران زیاد به شورا می‌آمدند اما متأسفانه در این دوره فرصت نشد و با هماهنگی‌های صورت گرفته امروز قیومی فرماندار تهران میهمان شورای شهری‌ها است.

    وی با بیان اینکه امروز مسائل حریم، نمایشگاه بین‌المللی، بحث انتخابات و ... مکطرح می‌شود گفت: مباحث مختلف شهری امروز با فرماندار در میان گذاشته می‌شود.

    رئیس شورای شهر در خصوص انتقال نمایشگاه بین‌المللی از تهران گفت: به نظرم رسانه‌ها هم در ایان زمینه کوتاهی کرده‌اند. البته چند وقت پیش دیدم که صدا و سیما از مردمی که در ترافیک مانده بودند گزارش تهیه کرده بود و برخی می‌گفتند ساعت‌ها در ترافیک گرفتار بودند باید ارتباط بین مردم و رسانه‌ها و همچنین رسانه‌ها و مردم قوی‌تر باشد.

    چمران ادامه داد: راهبندان نمایشگاه بین‌المللی را خودمان به وجود آورده‌ایم و باید برطرف کنیم و قطعا دوستان در فرمانداری و استانداری هم کمک می‌کنند چندی پیش استاندار تهران در جلسه‌ای که با رئیس نمایشگاه داشتند این مسائل را مطرح کردند ولی شاید منابع و منافع مالی هنوز اجازه نمی‌دهد که گردانندگان نمایشگاه سر عقل بیایند. قطعا و یقینا مشکل نمایشگاه را حل می‌کنیم.

    وی در خصوص میزان بدهی نمایشگاه بین‌المللی به شهردار تهران گفت: 31 هزار میلیارد شهرداری از نمایشگاه بین‌المللی طلب دارد.

    چمران در بخش دیگر سخنانش در خصوص نهضت پارکینگ‌سازی گفت: امتیازاتی به پارکینگ‌سازی داده می‌شود اما متأسفانه برخی از افراد ترجیح می‌دهند با جای استفاده از پارکینگ دوبله پارک کنند و جریمه شوند ولی به پارکینگ نروند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت