سومین نمایشگاه بین‌المللی ایران ژئو آغاز به کار کرد

عصر نمایشگاه- سومین نمایشگاه بزرگ و بین‌المللی ایران ژئو در تهران که نخستین نمایشگاه حوزه اطلاعات مکانی منطقه خاورمیانه محسوب می‌شود، از امروز تا ۵ دی ماه با حضور ده‌ها شرکت داخلی و خارجی آغاز به کار کرد.

سومین نمایشگاه بین‌المللی ایران ژئو آغاز به کار کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از تسنیم، سومین نمایشگاه بزرگ و بین‌المللی ایران ژئو در تهران که نخستین نمایشگاه حوزه اطلاعات مکانی منطقه خاورمیانه محسوب می‌شود، از امروز تا 5 دی ماه با حضور ده‌ها شرکت داخلی و خارجی و همچنین نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.

    این نمایشگاه با همکاری معاونت علمی ریاست جهوری، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، دانشگاه‌ها و مؤسسه‌های آموزشی و سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح، برگزار خواهد شد.

    در این نمایشگاه برای نخستین بار چندین دستاورد نوین دانش‌بنیان از جمله تجهیزات هیدروگرافی بستر دریا، سنجنده پارامترهای فیزیکی آب و جریانات دریایی، سنجنده‌های گوناگون اندازه‌گیری، فناوری‌های امور فضایی و سنجش از دور، تصاویر ماهواره‌ای، ‌تجهیزات مرتبط با حوزه ژئودزی و ژئوفیزیک ارائه و معرفی خواهد شد.

    همچنین در این نمایشگاه که با شعار «اطلاعات جغرافیای زیربنای توسعه پایدار» برپا می‌شود، تجهیزات و خدمات فنی مهندسی گوناگونی مانند انوع سنجنده‌ها و دوربین‌های نقشه‌برداری، لیزرها، هواپیماها و پهپادهای فتوگرامتری، انواع سامانه‌های ردیاب، نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای حوزه داده‌پردازی و تعیین موقعیت مکانی و سرویس‌های اطلاعاتی مکانی و صنایع و تجهیزات مرتبط ارائه و در معرض دید مخاطبان قرار خواهد گرفت.

    قرار است در این رویداد مهم که در آن سازمان‌ها و نهادهای مختلف از جمله معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی، کشور، نیرو، صمت، علوم، پدافند غیرعامل، سازمان نقشه‌برداری کشور، سازمان هواشناسی و اتحادیه انجمن‌های علوم جغرافیایی ایران حضور و مشارکت دارند، چند کنفرانس و نشست تخصصی برگزار شود.

    در این نمایشگاه شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه‌های مختلف امور فضایی، سنجش از دور، ژئوپلتیک، ژئودزی، نقشه‌برداری زمینی تعیین موقعیت ناوبری هواشناسی و اقلیم‌شناسی سامانه‌های جی پی اس و هواپیما و پهپاد حضور خواهند داشت.

    سومین نمایشگاه بزرگ و بین‌المللی ایران ژئو با هدف ارتقای سطح فناوری و توسعه کسب و کارهای حوزه ژئوماتیک و ژئوانفورماتیک جمهوری اسلامی ایران هم در داخل کشور و هم در توسعه صادرات خدمات فنی و مهندسی با استفاده از هم‌افزایی و به‌کارگیری حداکثر ظرفیت قابل دسترسی بین‌بخشی برپا شده است.

    این نمایشگاه  از 2 تا 5 دی ماه هر روز از ساعت 8 تا 15 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت