نقش پررنگ نمایشگاه های بین المللی در توسعه بازار ، بازاریابی و تبلیغات

عصر نمایشگاه-اسفهبدی معاون وزیر،رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی در پیامی برگزاری نمایشگاه ها را از ابزارهای موثر بازار یابی برشمرد و بر نقش نمایشگاه ها در شناسایی بازاهای جدید تاکید کرد.

نقش پررنگ نمایشگاه های بین المللی در توسعه بازار ، بازاریابی و تبلیغات
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری « عصر نمایشگاه » ، معاون وزیر،رئیس هیات مدیره ومدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی گفت در دنیای رقابتی امروز لزوم توجه به امر تبلیغات به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای بازاریابی در رویارویی با بحران اقتصادی،افزایش اشتغال و آگاهی از آخرین تحولات و فن آوری های روز بسیار ضروری بوده و عاملی تعیین کننده و راهی در تداوم فعالیت حرفه ای صاحبان مشاغل و صنایع می باشد.

    همچنین این موضوع یکی از استراتژی های توسعه صادرات و اهرمی موثر در مبادلات خارجی به همراه بر خورداری از مزیت های بازرگانی در مراحل بسته بندی،حمل،کنترل کیفیت،استاندارد های تولیدی،آشنایی با تجارت جهانی محسوب شده و نقش مهمی در دستیابی به جایگاه شایسته کشور در بازارهای جهانی و ارتقای کیفی محصولات داخلی برای جذب مشتریان بالقوه را ایفا می نماید.

    شرکت های پیشرو در امر صادرات به موازات ارتقای محصولات خود،اقدامی نظیر طراحی و بکارگیری سیستم های تبلیغاتی و بازاریابی نوین،تعیین اهداف تبلیغاتی،پرهیز از سلیقه گرایی،طراحی شکل و محتوا ،شناسایی رسانه های مناسب برای تبلیغات،اختصاص بودجه کافی،به کارگیری روش های جدید در جهت جلب مشتریان فعلی وجذب مشتریان آتی را سر لوحه فعالیت های تجاری خود قرار داده اند.

    آثار برجسته تبلیغات در حیات اقتصادی ،تجاری و بازرگانی کشورها به ویژه پس از طرح موضوع دهکده جهانی و تبلیغات در عرصه بازارهای بین المللی،می تواند افزون بر اشتغال زایی ،موجبات رونق اقتصادی ،اجتماعی،تحول در بازار را فراهم نماید.

    در همین راستا نمایشگاه نیز یکی از ابزارهای موثر بازاریابی است که می تواند در خدمت صادرات کشور قرار گیردو به عنوان یک مکمل و راهکار مناسب جهت توسعه صادرات مطرح می باشد.

    نقش نمایشگاه های بین المللی در توسعه بازار ،بازاریابی و تبلیغات بسیار پر رنگ است.اغلب شرکت ها به این دلیل در نمایشگاه ها حضور می یابند تا مزیت های کالا و تولیدات خود را به نمایش بگذارند و از این طریق بازارهای جدید را شناسایی کنند.

    شرکت های موفق و بزرگ دنیا حضور در نمایشگاه بین المللی را فرصت طلایی برای ایجاد ارتباط ،اطلاع رسانی و پیشبرد فروش می دانند.حضورشرکت ها در نمایشگاه های بین المللی می تواند بر فروش ،جذب مشتری،ایجاد نام و شهرت تجاری برای شرکت و هم چنین افزایش حجم مبادلات تاثیرگذارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت