نمایشگاه‌های شمال کشور از سال آینده در منطقه آزاد انزلی برگزار می شود

عصر نمایشگاه- مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی گفت:نمایشگاه‌های شمال کشور از سال آینده در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های منطقه آزاد انزلی برگزار می‌شود.

نمایشگاه‌های شمال کشور از سال آینده در منطقه آزاد انزلی برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری « عصر نمایشگاه » به نقل از ایسنا ،رضا مسرور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در بازدید از پروژه در حال ساخت مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های بین‌المللی منطقه آزاد انزلی با اعلام اتمام احداث این مجموعه تا پایان سال‌جاری از میزبانی این مرکز از نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی در سال آینده خبر داد.

     وی خاطرنشان‌کرد:این مرکز با هدف توسعه صادرات غیر نفتی و دستیابی به بازارهای هدف از طریق منطقه آزاد انزلی،معرفی کالاها،خدمات و توان علمی، صنعتی تکنولوژیک واحدهای تولیدی و خدماتی کشور و منطقه، تمهید و تسهیل شرایط ایجاد خودکفایی فنی و اقتصادی در واحدهای صنعتی و تولیدی کشور و منطقه در حال احداث است.

    وی ضمن تاکید بر تسریع در ساخت این مجموعه زیرساختی افزود:این مجموعه مدرن با استانداردهای بین ‌‌المللی می‌تواند در جذب گردش گران، بازرگانان و سرمایه‌گذاران خارجی نقش مهمی داشته ‌باشد ومنطقه آزاد انزلی را به پایلوت نمایشگاهی در شمال کشور تبدیل کند.

    مسرور با اشاره به برنامه‌ریزی این سازمان به منظور مهیا کردن شرایط مناسب جهت جذب سرمایه‌گذاری‌های خارجی به منظور افزایش تولید، ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی،صنعتی و گردشگری منطقه آزاد انزلی تصریح کرد: سازمان با هدف برطرف کردن کمبودهای استان گیلان به مرکز نمایشگاهی بین‌المللی با توجه به موقعیت راهبردی آن در ارتباط با کشورهای حاشیه دریای خزر و قفقاز،نزدیکی به مراکز پرجمعیت کشور، مزایا و معافیت های قانونی این منطقه، اقدام به ساخت این مجموعه نمایشگاهی کرده است .

    وی با بیان این که ایجاد بستر مناسب جهت حضور مستمر واحدهای تولیدی و خدماتی در صحنه‌های تجارت،بازرگانی منطقه‌ای و جهانی و جذب توریسم و معرفی جاذبه‌های گردشگری و اقتصادی این منطقه از دیگر اهداف احداث این مجموعه است افزود: فراهم کردن امکان ایجاد رقابت سالم و سازنده بین شرکت‌ها و موسسات تولید کننده و مصرف کننده، ایجاد محیطی مساعد برای انجام مذاکرات سودمند فعالان اقتصادی بخش دولتی و خصوصی، امکان معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و مزیت‌های منطقه در دوران برگزاری هر نمایشگاه و همایش، به وجود آمدن امکانات لازم برای انجام مبادلات و عقد قرارداد‌ها برای خرید و فروش محصولات تولیدی و آشنایی فعالان صنعتی و تجاری کشور با آخرین فناوری‌های روز از جمله مهمترین دستاوردهای احداث مجتمع‌های نمایشگاهی در این منطقه است.

    وی یادآور می شود پروژه مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های منطقه از اواخر سال 93 آغاز شده تاکنون بیش از 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت