مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان در بازدید از پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان بیان کرد

نمایشگاه بزرگ اصفهان، نماد توسعه صنعت نمایشگاهی

عصر نمایشگاه- شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان در راستای توسعه، استانداردسازی و بهبود کیفیت برگزاری رویدادهای نمایشگاهی این استان (مطابق با استانداردهای جهانی) در حال اجرای پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان است.

نمایشگاه بزرگ اصفهان، نماد توسعه صنعت نمایشگاهی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری « عصر نمایشگاه » به نقل از عصر ساختمان ،در بازدید از این پروژه با مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان دیدار و گفت‌وگو کرد. عبدالرسول محققیان در تشریح و معرفی ویژگی‌های این پروژه بزرگ گفت: این پروژه یکی از مهمترین رویدادها برای صنعت نمایشگاهی و صنعتگران استان اصفهان است.

    کلنگ‌زنی این پروژه در هفته دولت و به دست دکتر محمد جواد ظریف وزیر محترم امور خارجه انجام شد.محققیان در ادامه به برخی ویژگی‌های این پروژه اشاره کرد و افزود: مساحت زمین این پروژه 470 هزار متر مربع است که در فاز اول، 170 هزار متر مربع احداث خواهد شد. در فاز اول، این پروژه با عنوان عملیات ابنیه و فونداسیون‌های سالن علامه مجلسی و ساختمان رجیسترینگ از 23 آبان 1394 آغاز شده است. بر اساس پیش‌بینی، زمان بهره‌برداری از فاز اول پایان سال 1396 خواهد بود.
    مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان ادامه داد: مساحت فضای سرپوشیده اداری، نمایشگاهی و خدماتی در فاز اول معادل 65 هزار متر مربع شامل سه سالن 5000 متری پیوسته با قابلیت برگزاری هم‌زمان نمایشگاه‌های مختلف، ساختمان اداری 2500 متری، پارکینگ 60 هزارمتری و فضای سبز 36 هزار متری است. مجموع مساحت فاز اول بیش از 100 هزار متر مربع خواهد بود.

    محققیان همچنین گفت: طرح این پروژه با الگوبرداری از نمایشگاه‌های مونیخ، دوبی، هانوفر و ایتالیا تهیه شده است. نمایشگاه بزرگ اصفهان شامل سالن‌های گفت‌وگو و اتاق‌های مذاکره، مرکز رسانه‌ای، سالن‌های نمایشگاهی سرپوشیده و روباز، مجموعه رجیسترینگ نمایشگاهی، مجموعه رستوران‌ها، سالن همایش، مسجد، محوطه‌های تفریحی و خدماتی مانند بانک، گمرک، هتل و صرافی خواهد بود.
    مشروح گفت‌وگو با مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های استان اصفهان در مجله نمایشگاه منتشر خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت