در محل مجموعه نمایشگاهی جنوب شرق کرمان ؛

گشایش نمایشگاه تخصصی معدن و صنایع معدنی در کرمان

عصر نمایشگاه- چهارمین نمایشگاه تخصصی بین المللی معدن و صنایع معدنی در محل مجموعه نمایشگاهی جنوب شرق کرمان گشایش یافت.

گشایش نمایشگاه تخصصی معدن و صنایع معدنی در کرمان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، آیین گشایش این نمایشگاه با حضور استاندار کرمان، رئیس سازمان نظام مهندسی معدن، جمعی از مسئولان و مدیران صنعت و معدن استان کرمان برگزار شد.

    مدیرعامل شرکت توسعه و آبادانی استان کرمان در این آیین گفت: در چهارمین نمایشگاه معدن و صنایع معدنی، 80 شرکت داخلی و 20 شرکت خارجی در مساحت هشت هزار متر مربع حضور پیدا کرده اند.

    مجید آنتیکی نژاد افزود: در مدت برگزاری نمایشگاه یک دوره کارگاه چهار روزه تخصصی آموزشی اجرای خطوط فناوری توسط یکی از اساتید دانشگاه کوئینزلند استرالیا برگزار می شود.

    وی اظهار کرد: همچنین روز پنجشنبه 24 تیر همایش فرصت های سرمایه گذاری در حوزه معدن و صنایع معدنی در محل نمایشگاه برپا خواهد شد.

    مدیرعامل شرکت توسعه و آبادانی استان کرمان گفت: از مهر ماه سال 92 تا پایان سال گذشته 25 نمایشگاه تخصصی در این مجموعه برپا شد و برنامه امسال ما برگزاری 17 نمایشگاه است که تاکنون سه نمایشگاه برگزار شده است.

    وی تصریح کرد: قرار گرفتن نمایشگاه در سطح استانداردهای پیش بینی شده برای برگزاری نمایشگاه بین المللی از جمله برنامه های سال 95 است و این نمایشگاه اولین دستاورد ما می باشد که امیدواریم تداوم پیدا کند.

    آنتیکی نژاد گفت: امیدواریم با توجه به موقعیت استان کرمان این نمایشگاه سال های آینده در تقویم رسمی نمایشگاه های کشور تصویب شود.

    وی بیان کرد: برای اصلاح زیرساخت ها و توسعه فیزیکی نمایشگاه، طرح توسعه سالن جدید، توسعه فضاهای رفاهی، بهداشتی و پیش بینی هتل در آینده در دستور کار قرار دارد.

    وی افزود: خوشحالیم به قول هایمان به مسئولان استان در رابطه با توسعه کمی و کیفی سایت نمایشگاهی و پشتیبانی از گفتمان دولت مبنی بر توسعه همه جانبه عمل کردیم.

    مدیرعامل شرکت توسعه و آبادانی استان کرمان گفت: امروز نمایشگاه بستر و بازویی برای توسعه اقتصادی و اجتماعی استان شده است و این را مرهون استاندار و همه دستگاه های دولتی و بخش خصوصی هستیم که این فضای آبرومند محیا شود.

    چهارمین نمایشگاه تخصصی بین المللی معدن و صنایع معدنی تا 25 تیر در محل مجتمع بین المللی نمایشگاهی جنوبشرق دایر است.
    مجتمع نمایشگاهی بین المللی جنوبشرق واقع در شمال غربی شهر کرمان و کیلومتر 10 بزرگراه کرمان - باغین قرار دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت