رئیس اتحادیه بافندگان فرش دستباف استان قم اعلام کرد

برگزاری نمایشگاه مهمترین دستاورد اتحادیه بافندگان فرش دستباف قم

عصر نمایشگاه: رئیس اتحادیه بافندگان فرش دستباف استان قم گفت: برگزاری نمایشگاه فرش دستباف استان قم یکی از مهمترین دستاوردهای اتحادیه بافندگان، تولیدکنندگان، فروشندگان و صنوف وابسته است.

برگزاری نمایشگاه مهمترین دستاورد اتحادیه بافندگان فرش دستباف قم
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از فارس، غلامرضا اخوان امروز با اشاره به برگزاری انتخابات هیئت مدیره اتحادیه بافندگان، تولیدکنندگان، فروشندگان و صنوف وابسته در آذر ماه سال جاری اظهار کرد: فعالیت هیئت مدیره اصناف به صورت چهار ساله است و پیش از پایان ماموریت باید انتخابات برگزار شود و مسئولان هیئت مدیره و بازرسان برای فعالیت در دوره جدید انتخاب شوند.

    وی با اشاره به تاریخ اتمام ماموریت اتحادیه بافندگان فرش دستباف استان قم بیان کرد: هفتم آذر ماه سال جاری آخرین روز فعالیت هیئت مدیره این اتحادیه است و چهارم آذر ماه سال جاری انتخابات دوره جدید برگزار می‌شود.

    رئیس اتحادیه بافندگان فرش دستباف استان قم با تاکید بر اینکه پنج نفر برای فعالیت در هیئت مدیره اتحادیه بافندگان، ‌تولیدکنندگان، فروشندگان و صنوف وابسته انتخاب می‌شوند، ‌گفت: 10 نفر از تجار فرش دستباف ‌استان قم برای حضور در این انتخابات کاندیدا شدند.

    وی با اشاره به تغییراتی که در قانون جدید نظام صنفی صورت گرفته است، عنوان کرد: بر اساس قانون جدید، بازرس قانونی نیز علاوه بر اعضای هیئت مدیره باید انتخاب شوند که در این راستا دو نفر برای بازرسی کاندیدا شدند.

    اخوان بر ضرورت حضور پیشکسوتان و افراد مجرب عرصه فرش دستباف در کنار جوانان خوشفکر در اتحادیه بافندگان، تولیدکنندگان، فروشندگان و صنوف وابسته تاکید کرد و گفت: جوانان با حضور در هیئت مدیره این اتحادیه می‌توانند با بهره‌گیری از تجربه پیشکوستان و تلفیق اندیشه‌های نو در پیشبرد اهداف این صنعت و هنر ارزشمند گام‌های موثری بردارند.

    وی با بیان اینکه همواره انتخابات نظام صنفی اتحادیه بافندگان، تولیدکنندگان، فروشندگان و صنوف وابسته، سالم برگزار می‌شود، ابراز کرد: 540 نفر از اعضایی که پروانه کسب در این صنف دارند می‌توانند در این انتخابات شرکت کنند.

    رئیس اتحادیه بافندگان فرش دستباف استان قم با اشاره به چگونگی برگزاری این انتخابات گفت: در صورتی که یک سوم اعضای صاحب رای در انتخابات حضور پیدا کنند، این انتخابات به صورت رسمی برگزار می‌شود و در صورتی که این انتخابات به دوره دوم برسد انتخابات با حضور یک چهارم اعضا رسمیت می‌یابد.

    وی فعالیت چهار سال گذشته این اتحادیه را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: ‌در این دوره فعالیت‌های شایانی صورت گرفت که تهیه یک ساختمان در نزدیک بازار برای استقرار اتحادیه از جمله اقدامات مهم این اتحادیه در دوره گذشته بود.

    اخوان با اشاره به محل پیشین دفتر اتحادیه گفت: یک واحد تجاری کوچک در مجتمع تجاری حجت که در بازار واقع شده است، محل پیشین استقرار دفتر اتحادیه فرش دستباف بود که به دلیل فضای کوچکی که داشت پاسخگوی نیاز این اتحادیه بزرگ نبود.

    وی همچنین برگزاری نمایشگاه بین‌المللی فرش دستباف استان قم را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: این بزرگترین رویدادی است که از سوی اتحادیه بافندگان، تولیدکنندگان، فروشندگان و صنوف وابسته رخ داده و اتحادیه به صورت مستقیم بر این امر نظارت دارد.

    رئیس اتحادیه بافندگان فرش استان قم با اشاره به ارزش ریالی کالاهایی که در نمایشگاه بین‌المللی فرش عرضه می‌شود گفت: این نمایشگاه از نظر ریالی با هیچ یک از نمایشگاه‌های دیگر قابل قیاس نیست.

    وی از مهم‌ترین برنامه‌هایی که باید در دوره جدید فعالیت اتحادیه فرش دستباف استان قم مورد توجه قرار بگیرد را پیگیری وضعیت نمایشگاه دائمی فرش استان قم ذکر و خاطرنشان کرد: مسئولان وعده داده‌اند نمایشگاه دائمی فرش در آینده‌ای نزدیک به بهره برداری رسیده و سال آینده این نمایشگاه در محل جدید برگزار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت