معاون اداره کل ارشاد استان زنجان خبر داد

برپایی نمایشگاه عکس موضوعی امام رضا (ع) در فرهنگسرای امام خمینی زنجان

عصر نمایشگاه- معاون فرهنگی قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از نمایشگاه عکس موضوعی امام رضا (ع) در فرهنگسرای امام خمینی (ره) خبر داد.

برپایی نمایشگاه عکس موضوعی امام رضا (ع) در فرهنگسرای امام خمینی زنجان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، ابراهیم قاسمی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی که مردادماه امسال توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان اجرایی خواهد شد، همایش علمی، پژوهشی امام رضا (ع) است.

    وی با اشاره به اینکه جشنواره علمی و پژوهشی «کرامت انسانی از منظر رضوی» به میزبانی استان زنجان برگزار می‌شود، اضافه کرد: این برنامه با همکاری مشترک بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) برگزار خواهد شد.

    معاون فرهنگی قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به جشنواره علمی و پژوهشی «کرامت انسانی از منظر رضوی» 15 تیرماه پایان یافت، تصریح کرد: پس از این زمان داوری آثار آغاز شده و نتایج جشنواره هفتم مردادماه اعلام خواهد شد.

    قاسمی با اشاره به اینکه مراسم اختتامیه جشنواره 14 مردادماه مصادف با اول ذی‌القعده روز ولادت حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود، اضافه کرد: مفهوم‌شناسی کرامت انسانی از منظر امام رضا (ع)، آثار کرامت انسانی از دیدگاه امام رضا (ع) و رفع آسیب‌ها و چالش‌های فراروی کرامت انسانی در جهان معاصر از دیدگاه امام رضا (ع) سه محور اصلی این جشنواره است.

    وی با اشاره به اینکه آثار رسیده به جشنواره بیش از 100 مورد است، تصریح کرد: داوری جشنواره توسط اساتید منتخب آغاز شده و مراسم تجلیل از برگزیدگان 14 مردادماه برگزار خواهد شد.

    معاون فرهنگی قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه کمیته‌های اجرایی، پشتیبانی، اطلاع‌رسانی و علمی در اجرای این جشنواره فعالیت خواهند کرد، گفت: نحوه برگزاری همایش به این شکل است که در نوبت صبح روز برگزاری همایش کار ارائه مقالات و در نوبت عصر نیز مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان برگزار می‌شود.

    وی همچنین از برگزاری نمایشگاه عکس موضوعی امام رضا (ع) خبر داد و تصریح کرد: این نمایشگاه در قالب ارائه 60 اثر در فرهنگسرای امام خمینی برگزار خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت