از۱۵ مرداد ؛

آغاز به کار نمایشگاه عکس «گیت» در کافه عکس اسکان

عصر نمایشگاه- مدرس دانشگاه و طراح حرکت از آغازبکار نمایشگاه عکس «گیت» با اجرای پرفورمنس «انزوا» خبر داد و گفت: «گیت» از ۱۵ مرداد تا ۷ شهریور در کافه عکس اسکان برپا می شود.

آغاز به کار نمایشگاه عکس «گیت» در کافه عکس اسکان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از شبستان ، حامد نصرآبادیان، مدرس دانشگاه و طراح حرکت درباره برپایی نمایشگاه عکس «گیت» در کافه عکس اسکان گفت:  چهارمین نمایشگاه انفرادی عکس  با عنوان «گیت» از روز  جمعه 15 مرداد در کافه عکس اسکان افتتاح می شود.

    این هنرمند افزود: در روز افتتاحیه نمایشگاه عکس «گیت»پرفورمنس مجزایی با مفهوم «انزوا» اجرا می شود.

    حامد نصرآبادیان اظهار داشت: نمایشگاه عکس «گیت» با حضور هنرمندانی چون فرهاد قائمیان، اردلان شجاع کاوه، مسعود موسوی، شیوا خسرومهر، فاطمه گودرزی، مهدی میامی و... افتتاح می شود.

    وی درباره اجرای پرفورمنسی با مفهوم «انزوا» در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت:این  موضوع به مفهوم گوشه گیری اهالی هنر در سرزمین مادری می پردازد، به هنرمندانی که خود خواسته یا به اجبار به گوشه ای خلوت پناه می برند و در خلوت آثار هنری خلق می کند.

    حامد نصرآبادیان درباره عنوان «گیت» نیز توضیح داد: گیت  مفهومی دوپهلو  دارد و ابهام دارد، اینکه هنرمندان  از گیت باید رد شوند یا بمانند، در واقع دروازه ورود یا خروج از کشور است، هر کس برداشت خود را از این عنوان دارد( هر کسی از ظن خود شد یار من) قدسی قاضی پور شعری دارد «پرواز، جز بال آسمان نیز می خواهد»، آرزوی این را برای تک تک هنرمندان  دنیا و کشورم دارم  که این اتفاق برایشان بیفتد و آثارشان را بتوانند ارایه دهند.

    این هنرمند درباره ایده برپایی نمایشگاه عکس «گیت » نیز گفت: ایده اصلی برگزاری این نمایشگاه چند سالی است که در ذهن من دور می زند و آن را هم از این شعر سهراب سپهری  الهام گرفته ام« به تماشا سوگند، واژه ای در قفس است....»همه ما چه اهل هنر به شکل خاص و چه مردم به شکل عام یک حرفی داریم که نمی توانیم آن را بگویم، نه آن را به شکلی خلق کنیم ، این حرف مانده در گلو نه به ترانه نه به شعر نه به مجسمه درمی آید.

    حامد نصرآبادیان اظهار داشت: 14  اثر به ابعاد  40×60  در این نمایشگاه  برای فروش به نمایش درآمده است.

    وی درباره قیمت آثار نمایشگاه گیت گفت: این نمایشگاه به شکل انفرادی برگزار می شود، اگر همه آثار هم فروخته شوند با هزینه های که برای پوستر و تبلیغات شده است فروش مساوی هزینه است.

    حامد نصرآبادیان افزود: نمایشگاه عکس «گیت» از 15 مرداد تا 7 شهریور در گالری عکس اسکان  به آدرس میرداماد، ساختمان اسکان طبقه اول برپا می شودت مدت  زمان این نمایشگاه احتمال تمدید می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت