مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری مازندران خبر داد

برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های بانوان مازندران

عصر نمایشگاه- مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری مازندران گفت: نمایشگاه توانمندی‌های زنان در بخش‌های مختلف اقتصادی و اقتصاد مقاومتی از چهارم تا هشتم مرداد ماه سال‌ ۹۵ در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مازندران در شهرستان قائمشهر برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های بانوان مازندران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایلنا ، واثقی در جلسه‌ای که با حضور جمشیدی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، مدیران و نمایندگان دستگاه‌های اجرائی مربوطه برای هماهنگی برگزاری این جشنواره افزود: استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود استان به ویژه در ابعاد نمایشگاهی برای عرضه و معرفی ظرفیت‌ها از جمله اموری است که باید در راستای تحقق برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در سالی که به نام «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» نامگذاری شده است مورد توجه قرار گیرد.

    وی افزود: در این راستا نقش زنان که سهم عمده‌ای از فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی به ویژه در دهه اخیر را بر عهده داشته‌اند از اموری است که توجه به این موضوع رشد استان مازندران در ابعاد اقتصادی را تسریع کند.

    مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری تصریح کرد: این نمایشگاه در 100 غرفه به منظور عرضه مستقیم توانمندی‌ها و معرفی ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل بانوان استان در بخش‌های مختلف صنعت، کشاورزی، تولیدات روستایی و محصولات خانگی با حضور تولیدکنندگان، کارآفرینان و بانوان فعال استان در بخش‌های مختلف برگزار می‌شود که امید است با توجه مسئولان امر و استقبال بازدیدکنندگان گامی مثبت در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی برداشته شود.

    جمشیدی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری نیز در این‌باره گفت: یکی از سرفصل‌های حوزه بانوان، توجه به زنان کارآفرین در حوزه‌های مختلف است که در این راستا تاکنون چندین نمایشگاه در ابعاد مختلف با گستره استانی برگزار شده و نمایشگاه «پار پیرال» با موضوع عرضه توانمندی‌های زنان روستایی از نمونه‌های بارز و موفق این نمایشگاه‌ها در استان بوده است.

    جمشیدی افزود: امید است با وجود قریب به 600 بانوی فعال کارآفرین در سطح استان شاهد شکوفایی هر چه بیشتر استعداد‌ها و توانمندی‌های زنان در عرصه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و تولیدی باشیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت