مدیر کریدور خدمات صادرات محصولات دانش بنیان معاونت علمی خبر داد

حمایت معاونت علمی از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نـمــایـشـگــاه حوزه تجهیزات پزشکی آلمان

عصر نمایشگاه- مدیر کریدور خدمات صادرات محصولات دانش بنیان معاونت علمی از حمایت این نهاد برای حضور شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه تجهیزات پزشکی مدیکا ۲۰۱۶ خبر داد و گفت: ۷۰ درصد هزینه‌های پاویون بصورت بلاعوض از سوی معاونت علمی پرداخت خواهد شد.

حمایت معاونت علمی از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نـمــایـشـگــاه حوزه تجهیزات پزشکی آلمان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایسنا ، نمایشگاه مــدیـکــا بزرگترین رویداد نـمــایـشـگــاهی جهان در حوزه تجهیزات پزشکی، دارویی و بهداشتی است و هر ساله تعداد زیادی از متخصصان و فعالان این حوزه را از سرتاسر جهان گرد هم می‌آورد تا آخرین دستاوردها و نوآوری‌های خود را در حوزه تجهیزات پزشکی برای علاقه‌مندان به نمایش بگذارند.

    در سال 2015 تعداد5 هزار شرکت از 70 کشور در این نمایشگاه به معرفی محصولات خود پرداختند و در حدود 130 هزار نفر از 120 کشور جهان از نمایشگاه دیدن کردند.

    شرکت‌های دانش‌بنیان برتر ایرانی که محصولات آنها در  طبقه‌بندی محصولات قابل نمایش در نمایشگاه مدیکا قرار دارد، می‌توانند در این نمایشگاه شرکت کنند تا علاوه بر آشنایی با جدیدترین فناوری‌های حوزه تجهیزات پزشکی، دارویی و بهداشتی و آشنایی با رقبا، بتوانند محصولات دانش‌بنیان خود را به شرکت‌کنندگان نمایش دهند و در نهایت قراردادهای تجاری با متقاضیان کشورهای دیگر منعقد کنند.

    مالک سعیدی مدیر کریدور خدمات صادرات محصولات دانش بنیان معاونت علمی با اشاره به ضرورت حضور شرکت‌های دانش بنیان در این نمایشگاه، گفت: این نمایشگاه از 24 تا 27 آبان ماه سال جاری(14 تا 17 نوامبر 2016) در کشور آلمان برگزار می‌شود و با توجه به اهمیت آن در حوزه تجهیزات پزشکی، کریدور از حضور شرکت‌های دانش بنیان در این نمایشگاه حمایت می‌کند.

    به گفته وی 70 درصد هزینه‌های پاویون  بصورت بلاعوض و 70 درصد هزینه حمل و نقل کالای نمایشگاهی بعد از نمایشگاه و با ارائه مستندات، از سوی کریدور خدمات صادرات محصولات دانش بنیان معاونت علمی پرداخت می‌شود.

    در این نمایشگاه محصولاتی در حوزه‌های الکترومدیسین و فناوری‌های پزشکی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، تجهیزات آزمایشگاهی و تشخیصی، فیزیوتراپی و فناوری ارتوپدی، کالاهای مصرفی،  تجهیزات اتاق عمل، فرم های پزشکی و خدمات و نشریات پزشکی عرضه خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت