با حضور مسئولان استانی و محلی ؛

گشایش سومین نمایشگاه تخصصی خدمات و مبلمان شهری مازندران

عصر نمایشگاه- سومین نمایشگاه تخصصی خدمات ، مبلمان و حمل و نقل شهری مازندران با حضور مسئولان استانی و محلی در محل نمایشگاههای بین المللی استان در قائمشهر گشایش یافت .

گشایش سومین نمایشگاه تخصصی خدمات و مبلمان شهری مازندران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، مدیر اجرایی نمایشگاه بین المللی قائمشهر در آئین افتتاحیه این نمایشگاه گفت که این نمایشگاه در فضایی به مساحت بیش از یک هزار متر مربع برپا شده است که در آن توانمندی ها و امکانات پیشرفته خدمات و مبلمان شهری و همچنین حمل و نقل عمومی به نمایش گذاشته شده است.
    علی رحمانی افزود : همچنین در حاشیه این نمایشگاه و در سالن دوم ، نمایشگاه تخصصی فناوری های نوین صنایع حفاظتی ایمنی و امنیت با همکاری ویژه نیروی انتظامی و واحد امنیتی استانداری برپا شده است.
    وی ادامه داد : در این سالن هم به مساحت یکهزار و 300 متر مربع امکانات و فناوری هیا آتش نشانی ، پلیس راهبر ، پلیس فتا و پلیس آگاهی به نمایش گذاشته شده است.
    رحمانی گفت : در این نمایشگاه علاوه بر شرکت هایی از استان مازندران ، از استان های دیگر از جمله تهران ، مازندران ، گیلان ، اصفهان ، گلستان و فارس هم حضور دارند تا پیشرفته ترین فناوری های ایمنی و امنیت را در معرض دید همگان قرار دهند .
    معاون عمرانی استاندار مازندران هم گفت : در سالی که مزین به اقتصاد مقاوتی و اقدام و عمل است این اتفاقات زیبا می تواند از تولیدات داخلی ما حمایت کند.
    علی نبیان اضافه کرد : حضور مازندرانی ها و شرکت کنندگان از استان های دیگر می تواند گام موثری برای به نمایش گذاشتن تولیدات داخلی آنها باشد.
    وی با تاکید بر اینکه این شرکت کنندگان با تنوع کالاهای خود در این نمایشگاه حضور پیدا کرده اند ، گفت : همکاران ما در شهرداری می توانند به جای حضور در نقاط مختلف شهرهای دیگر برای خریداری مبلمان شهری با حضور و بازدید از چنین نمایشگاه هایی که در ورودی استان مازندران واقع است ، وسایل مورد نیاز خود را تهیه کنند .
    معاون عمرانی استاندار مازندران با گله مندی از حضور نیافتن شهرداری ها در این نمایشگاه ، افزود : با توجه به اینکه چنین نمایشگاههایی برای شهرداری هاست ، اما در این مکان حضور پیدا نکرده اند.
    وی گفت : بنابراین این اتفاقات مهم در سطح شهر عملیاتی نمی شود مگر اینکه همه دست به دست هم دهیم تا برای احیا و ترویج چنین نمایشگاه هایی بیش از گذشته تلاش کنیم.
    نبییان افزود : اگر می خواهیم اتفاقات مهمی در مجموعه شهری ما اتفاق بیفتد با برگزاری چنین نمایشگاه هایی می توانیم یک گام اساسی برای ارتقا و پیشرفت در سطح شهر برداریم.
    معاون عمرانی استاندار مازندران در پایان بازدید شهرداری ها و دستگاه های اجرایی که نیازمند خدمات و مبلمان شهری هستند را در این مکان الزامی دانست و گفت : شهرداری ها با حضور و بازدید از غرفه ها می توانند محصولات داخلی خود را خریداری کنند .
    مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های مازندران هم گفت : حضور شرکت کنندگان در حوزه های مختلف خدمات شهری ، مبلمان شهری و آنچه در حیطه کاریشان است می تواند یک منبع درآمدی برای آنان باشد.
    جواد واحدی افزود : با توجه به اینکه این فضا به آنها برمی گردد اما متاسفانه حضور شهرها در این نمایشگاه کم رنگ است و اگر ما بخواهیم هدفمند خدمات شهری را به دید همگان قرار دهیم باید این افراد با شرکت وحضور یافتن در این نمایشگاهها کیفیت و کمیت کار را در معرض دید همگان قرار دهند تا بتوانیم در جهت ارتقاء وضعیت شهرداری استان گام موثری برداریم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت