رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش خبر داد

برپایی دو نمایشگاه هنری در تالش

عصر نمایشگاه- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش از برپایی نمایشگاه های عکس حجاب در قاب تصویر و خوشنویسی شمیم حجاب در این شهرستان خبر داد.

برپایی دو نمایشگاه هنری در تالش
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، بهرام خوشحال گفت: انجمن سینمای جوان تالش با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان به منظور گرامیداشت هفته حجاب و عفاف، نمایشگاه عکس حجاب در قاب تصویر را در نگارخانه این اداره برپا کرد.

    وی افزود: در این نمایشگاه 30 قطعه عکس از عکاسان انجمن سینمای جوان تالش برای بازدید عموم به نمایش گذاشته شده است.

    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش همچنین از برپایی نمایشگاه خوشنویسی شمیم حجاب خبر داد و بیان کرد: همچنین به همین مناسبت، نمایشگاه خوشنویسی شمیم حجاب شامل 20 اثر نفیس از مجموعه آثار نرگس میرزایی هنرمند انجمن خوشنویسان در این شهر برپا شده است.

    به گفته خوشحال، این نمایشگاه نیز به مدت یک هفته در نگارخانه مجتمع فرهنگی و هنری معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش برپاست.
    وی ادامه داد: نرگس میرزایی متولد سال 1354 می باشد و خوشنویسی را از سال 1373 زیر نظر استادان خوشنویسی از جمله یوسف بابایی خط نستعلیق و نستعلیق شکسته، احمد قربانی خط ثلث و خلیل حبیب زاده خط فوق ممتاز نستعلیق را فرا گرفت. او در نمایشگاه های گروهی خوشنویسان شرکت و همچنین نمایشگاه های متعدد انفرادی را تشکیل داده است.

    میرزایی در حال کتابت قرآن کریم است. این هنرمند تالشی از ابتدای سال جاری سه نمایشگاه خوشنویسی را به مناسبت های مختلف در این شهرستان برگزار کرده است.

     همایش حجاب و عفاف در تالش برگزار شد
    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش همچنین از برگزاری همایش حجاب و عفاف در این شهرستان خبر داد.

    بهرام خوشحال گفت: بخشداری مرکزی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون پرورش فکری کودکان تالش به صورت ستادی به منظور گرامیداشت هفته حجاب و عفاف، همایش بزرگ عفاف و حجاب، هویت اسلامی و خودباوری ملی را برگزار کردند.

    وی ادامه داد: در این مراسم که با حضور مسئولان و رئیسان اداره ها، نهادها و جمعی از مردم ولایی تالش برگزار شد، حجت الاسلام صبرکار مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان تالش در خصوص عفاف و حجاب مطالبی را بیان کرد.

    رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش، برگزاری کارگاه نقاشی حجاب صدف، اجرای دکلمه و داستان گویی را از دیگر برنامه های این همایش عنوان کرد.
    شهرستان تالش در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت