معاون فرهنگی قرآنی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خبر داد

تغییر زمان برگزاری نمایشگاه مطبوعات زنجان

عصر نمایشگاه- معاون فرهنگی قرآنی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: سومین نمایشگاه مطبوعات و رسانه های استان زنجان از دوم تا هشتم شهریور ماه برگزار می شود.

تغییر زمان برگزاری نمایشگاه مطبوعات زنجان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از موج رسا ،ابراهیم قاسمی امروز اظهار داشت: زمان برگزاری نمایشگاه مطبوعات و رسانه های استان زنجان که قرار بود از 11 تا 17 مرداد ماه سال جاری برگزار شود، به شهریور ماه منتقل شد.

    وی با بیان اینکه همزمان با برگزاری نمایشگاه کتاب، نمایشگاه مطبوعات و رسانه های استان برگزار می شود، ادامه داد: دوم تا هشتم شهریور ماه برای برگزاری این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

    این مسئول با اشاره به اینکه در قالب این نمایشگاه 50 غرفه برای اصحاب رسانه استان در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه برای استقبال بیشتر مردم در این نمایشگاه برگزار می شود.

    معاون فرهنگی قرآنی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از ارسال 341 اثر به دومین جشنواره مطبوعات و رسانه های استان زنجان خبر داد و گفت: علاقه مندان تا پایان وقت اداری امروز می توانند آثار خود را به جشنواره ارسال کنند.

    قاسمی یادآور شد: اختتامیه این جشنواره همزمان با روز خبرنگار در زنجان برگزار و برگزیدگان تجلیل می شوند.

    وی با اشاره به اینکه فراخوان دومین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان زنجان به آدرس (http://zanjan.pressfestival.ir/) منتشر شده است، گفت: اصحاب رسانه مجاز به ارسال شش اثر به بخش اصلی جشنواره مطبوعات و رسانه های استان هستند.

    این مسئول تصریح کرد: این  جشنواره در دو بخش اصلی و موضوعی برگزار می شود که بخش اصلی شامل خبر، گزارش (خبری، تحقیقی)، مقاله، یادداشت و سرمقاله، طراحی و صفحه‌آرایی، طنز مکتوب عکس (شامل خبری، غیرخبری)، و طراح و کاریکاتور، مصاحبه و تیتر است.

    معاون فرهنگی قرآنی اداره ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه در بخش موضوعی که شامل بخش های حجاب و عفاف، آب و محیط زیست و خانواده و سبک زندگی اقتصاد مقاومتی، حقوق شهروندی، ایثار و شهادت، نماز و معنویت است، بیشترین آثار کار شده در این حوزه ها، تقدیر می شوند.

    قاسمی از شرکت 75 نفر از اصحاب رسانه و مطبوعات استان در این جشنواره خبر داد و گفت: هئیت داوران جشنواره،محمد مهدی فرقانی، فریدون صدیقی و لیلا رستگار آثار برگزیده را معرفی می کنند.

    وی از حضور معاون معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه در زنجان خبر داد و گفت: برنامه های دور روزه کار اندیش از امروز عصر آغاز می شود.

    این مسئول با اشاره به برگزاری کلاس های آموزش خبرنگاری در زنجان، گفت: این دوره از 31 تیرماه سال جاری آغاز می شود.

    معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه اساتید این دوره مختاریان، رستگار و عباسی هستند، گفت: در این دوره صفحه آرایی،کارگاه عملی روزنامه نگاری و عکاسی خبری برگزار می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت