در نگارخانه گل نرگس اداره ارشاد شهر تهران ؛

نمایشگاه گروهی عکس طبیعت در نگارخانه گل نرگس

عصر نمایشگاه- نمایشگاهی از آثار هنرجویان دانش آموخته کارگاه عکاسی طبیعت، از دوشنبه ۴ مرداد ماه در نگارخانه گل نرگس اداره ارشاد شهر تهران آغاز به کار می کند.

نمایشگاه گروهی عکس طبیعت در نگارخانه گل نرگس
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، نمایشگاه گروهی «عکس طبیعت» نگارخانه گل نرگس که با موضوع طبیعت و با هدف پاسداشت تلاش محیط بانان سازمان حفاظت محیط زیست برگزار می‌شود، تعداد 18 تن از علاقمندان به هنر عکاسی با آثاری در حوزه عکاسی طبیعت تعداد 40 قطعه عکس رنگی در اندازه 40 در 60 سانتیمتر را به نمایش می‌گذارند.
    اسامی عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه به این ترتیب اعلام شده است: پویا زعفرانی، سروش رحمانی، فاطمه کلانتری، طاهره(شیدا) حیدری، امیراحسان اسماعیلی، وحید قلی بیگیان، فاطمه احمدیان مقدم، صبا مرادی، روزبه ساعتی، فریبا شفیعی، صبرا محمدنژاد، ریحانه خداویسی، رزیتا بهروان، صدیقه قاضی نظام، علی رضا عبدالهی، الهه علی رضالو، عالیه هاشمی، شیوا حمیدی، مهدی سروری .
    «مهدی سروری» عهده دار آموزش این دوره تخصصی بوده و در کنار هر اثر ، تعریف و تاثیر عکاسی در نگاه عکاسان صاحب اثر، برای برقراری ارتباط دوسویه با بیننده آورده شده است.
    عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه با اراده ای گروهی نسبت به پاسداشت شخصیت متعهد محیط بانان تلاش کردند تا با ثبت زیبایی‌هایی از دامان طبیعت ایران اسلامی و نمایش آنها با هشتگ های #عکاسان_حامی_محیط_زیست و #من_محیط_بان_هستم در شبکه های اجتماعی نسبت به 119 شهید این عرصه ادای احترام کنند.
    لازم به ذکر است به منظور ارزیابی و تحلیل محتوایی عکس ها، نشست نقد و بررسی آثار نمایشگاه همزمان با آخرین روز نمایشگاه و با حضور علاقمندان برگزار خواهد شد.
    نمایشگاه گروهی عکس طبیعت دانش آموختگان عکاسی انجمن سینمای جوانان ساعت 17 روز دوشنبه 4 مردادماه 1395 گشایش یافته و تا ساعت 20 ادامه خواهد داشت.
    سایر علاقمندان می توانند همه روزه تا پایان 13 مرداد ماه از شنبه تا چهارشنبه ساعت 8 تا 18 و پنجشنبه ساعت 9 تا 12 از عکس های ارائه شده در این نمایشگاه دیدن کنند .
    نگارخانه گل نرگس در تهران ، خیابان استاد شهید مطهری، حدفاصل خیابان های سلیمان خاطر و سهروردی، شماره 130 ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران واقع شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت