معاون شهردار اصفهان بیان کرد

نمایشگاه بزرگ اصفهان، محل گردهمایی های تخصصی جهانی

عصر نمایشگاه- معاون عمرانی شهردار اصفهان با اشاره به اهمیت و تأثیر پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان، اظهار کرد: پروژه نمایشگاه بین المللی اصفهان می تواند به محل گردهمایی های فنی و تخصصی جهانی کشورهای مختلف در استان اصفهان تبدیل شود.

نمایشگاه بزرگ اصفهان، محل گردهمایی های تخصصی جهانی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از جوان آنلاین ، ایرج مظفر افزود: به همین خاطر ضروری است که این محل دارای امکانات و خدماتی هم شأن این رویکرد بوده و در سطح بین المللی احداث شود.

    وی با تأکید بر اینکه به دلایل مذکور، سرمایه گذاری و احداث نمایشگاه بزرگ برای مجموعه شهرداری اصفهان از اهمیت خاصی برخوردار است، گفت: با بهره برداری این پروژه امکان استفاده از توانایی دیگر کشورها در زمینه های نمایشگاهی نیز فراهم خواهد شد.

    مظفر، تصریح کرد: معاونت عمران شهرداری اصفهان در خصوص پشتیبانی فنی عملیات اجرایی این پروژه از ابتدا به صورت همه جانبه وارد شده که با مدیریت اعمال شده و در صورت تأمین اعتبار، فاز اول پروژه طبق برنامه زمان بندی به انجام می رسد.

    وی خاطرنشان کرد: مسوولان این پروژه قول داده اند به شرط تأمین اعتبار و انجام تعهدات طرفین و سهامداران و عدم تعلل در پرداخت ها امکان بهره برداری از این محل در اوایل سال96 وجود داشته باشد.

    معاون عمرانی شهردار اصفهان با اشاره به انجام بازدیدهای دوره ای و فنی از این پروژه گفت: خوشبختانه زیر پروژه های فاز اول به صورت موازی و با سرعت مناسبی در حال انجام است.

    به گفته وی انتظار می رود بعد از اتمام فاز اول پروژه نمایشگاه بزرگ، عملیات انتقال نمایشگاه فعلی انجام پذیرد.

    معاون شهردار اصفهان همچنین ابراز امیدواری کرد: با امکانات و کیفیتی که این پروژه در اختیار قرار می دهد، بتوان ظرفیت های استان و کشور را در همه زمینه ها به خوبی معرفی کرده و اقتصاد کشور را رونق داد. همچنین به راحتی بتوان از تکنولوژی و فناوری دیگر کشورها در راستای تقویت صنایع داخلی بهره مند شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت