مدیرکل روابط‌عمومی استانداری قم خبر داد

برپایی نمایشگاه سیمای امید در هفته دولت در قم

عصر نمایشگاه- مدیرکل روابط‌عمومی استانداری قم با اشاره به برگزاری نمایشگاه سیمای امید در هفته دولت گفت: این نمایشگاه به مدت ۴ روز در محل نمایشگاه‌های دائمی استان قم در هفته دولت برگزار می‌شود.

برپایی نمایشگاه سیمای امید در هفته دولت در قم
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، سیدرضا طباطبایی در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های اداره‌های استان قم که پیش از ظهر امروز در سالن معصومیه فرمانداری قم برگزار شد، بابیان اینکه یک همگرایی و هم‌افزایی در حوزه رسانه‌ها انجام‌شده است، اظهار داشت: شورآفرینی انتخابات سال گذشته نمونه این همگرایی و هم‌افزایی بود که سبب شد مردم مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشند.

    مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم با اشاره به مناسبت‌های ملی و مذهبی که در ایام خاص در استان قم برگزار می‌شود، افزود: در دهه کرامت برنامه‌های متنوعی برگزار می‌شود همچنین هفته دولت مناسبت دیگری است که برنامه‌های متنوعی در ستاد گرامیداشت هفته دولت تدوین‌شده که برگزار می‌شود.

    طباطبایی با اشاره به برگزاری نمایشگاه سیمای امید در هفته دولت گفت: این نمایشگاه به مدت 4 روز و از ساعت 17 تا 22 در محل نمایشگاه‌های دائمی استان قم در هفته دولت برگزار می‌شود.

    وی بابیان اینکه تاکنون سیاست واحدی در مورد شعار هفته دولت ابلاغ نشده گفت: نمایشگاه عکسی برنامه‌ریزی‌شده که برخی از فعالیت‌های دستگاه‌های مربوطه در آن شرکت می‌کنند و هر دستگاه اجرایی متناسب با فعالیت‌هایی که دارد دو قاب عکس تهیه‌کرده و با هماهنگی با روابط عمومی استانداری قم به نمایشگاه می‌آورند.

    مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم با اشاره به فعال شدن دبیرخانه ستاد هفته دولت در استانداری قم افزود: از دوم شهریور نمایشگاه سیمای امید در قم  فعال می‌شود ازاین‌رو باید بیشتر از فناوری‌های الکترونیکی در نمایشگاه استفاده شود همچنین حداقل فضای پیش‌بینی‌شده غرفه‌ها 12 متر است.

    در ادامه رضا بهشتی، مدیر روابط عمومی محیط‌زیست بابیان اینکه اعتبار حداقلی در دستگاه مربوطه در مورد برگزاری نمایشگاه  وجود ندارد، گفت:  لازم است که کارگاه آموزشی در نمایشگاه وجود داشته باشد تا جذابیت و استقبال عمومی از آن ارتقاء یابد.

    در پایان جلسه سید صدرالدین موسوی جانشین رئیس ستاد هفته گرامیداشت دولت در استان قم گفت: سازمان‌هایی موفق هستند که روابط عمومی قوی داشته باشند هنریک مدیر روابط عمومی است که میان مسائل درون‌سازمانی و مسائل برون‌سازمانی با یکدیگر ارتباط برقرار کند.

    وی بابیان اینکه مدیران روابط عمومی باید تبیین‌کننده و هدایتگر مسائل درون‌سازمانی خود باشد، گفت: مدیران روابط عمومی باید بتوانند مخاطب را جذب کنند همچنین باید دستاوردهای دولت به‌صورت واقعی در هفته دولت اطلاع‌رسانی شود تا مردم به دستگاه‌های مربوطه اعتماد کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت