معاون صنایع دستی استان کرمانشاه خبر داد

حضور هنرمندان صنایع دستی کرمانشاه در نمایشگاه اردبیل

عصر نمایشگاه- معاون صنایع دستی استان کرمانشاه از فروش و صادرات حدود ۲.۵ میلیون دلار صنایع دستی استان طی مدت سپری شده از امسال خبرداد.

حضور هنرمندان صنایع دستی کرمانشاه در نمایشگاه اردبیل
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از راه دانا ،پروانه حیدری از فروش و صادرات حدود 2.5 میلیون دلار صنایع دستی استان طی 4 ماهه امسال خبرداد.

    وی افزود: این میزان فروش علاوه بر فروش داخلی از طریق نمایشگاه ها، فروشگاه ها و بازارچه ها است و اگر میزان فروش داخلی نیز به آن اضافه شود، رقمی بیش از 2.5 میلیون دلار می شود.

    معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه بیشترین فروش را مربوط به کالای صنایع دستی گیوه عنوان و تصریح کرد: هم اکنون به دنبال فروش و صادرات دیگر محصولات صنایع دستی استان نیز هستیم.

    وی با اشاره به حمایت های صورت گرفته از هنرمندان استان طی امسال گفت: ما در حمایت از هنرمندان استان آنها را به نمایشگاه های متعددی از ابتدای امسال اعزام کرده ایم، هم چنین نمایشگاه های متعدد دیگری نیز از نوروز تا کنون در استان ترتیب داده شده تا این هنرمندان بتوانند محصولات خود را عرضه کرده و به فروش برسانند.

    حضور هنرمندان صنایع دستی استان در نمایشگاه اردبیل

    حیدری از حضور هنرمندان استان در نمایشگاه صنایع دستی اردبیل که طی 18 تا 22 مرداد امسال برگزار می شود خبرداد.

    وی در خصوص تعداد نمایشگاه های استان از ابتدای امسال تا کنون نیز گفت: امسال طی روز 95 ما حدود 57 نمایشگاه و سیاه چادر در استان داشتیم که اقدام به فروش صنایع دستی و غذاهای بومی و محلی می کردند که از این تعداد 14 تای آن منحصرا نمایشگاه صنایع دستی بود.

    معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه از برپایی 6 نمایشگاه دیگر نیز بعد از ایام نوروز در استان خبرداد و گفت: طی این مدت ما نمایشگاه هایی در شهرستان های  صحنه، پاوه، قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب و هم چنین نمایشگاهی در طاقبستان به مناسبت سفر رئیس جمهور به کرمانشاه داشتیم که با استقبال خوبی نیز مواجه بودند.

    وی افزود: هم چنین ما در استان کرمانشاه سه نمایشگاه دائمی در خانه صنایع دستی دبیر اعظم، بنای تاریخی تکیه معاون الملک و شهرستان دالاهو داریم.

    حیدری از حضور هنرمندان استان در نمایشگاه های خارج از استان نیز طی این مدت خبرداد و تصریح کرد: هنرمندان ما طی 4 ماهه امسال در نمایشگاه های سنندج، تهران، چابها و زنجان حضور داشتند و از 18 مرداد نیز در نمایشگاه صنایع دستی اردبیل حضور خواهند داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت