معاون خدمات شهری شهرداری تهران خبر داد

برپایی نمایشگاه «باز باران» همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید

عصر نمایشگاه- معاون خدمات شهری شهرداری تهران از برپایی نمایشگاه «باز باران» با هدف خدمات رسانی، تامین نیازهای شهروندان و کمک به سبد خرید خانوار همزمان با آغاز سال تحصیلی ۹۶-۹۵ خبر داد.

برپایی نمایشگاه «باز باران» همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایسنا،  مجتبی یزدانی گفت: با توجه به تجارب سالهای گذشته و بدنبال استقبال خوب شهروندان از این نمایشگاه درصدد هستیم که در راستای کمک به سبد خانوار و تامین نیازهای دانش آموزان نسبت به افزایش تعداد این نمایشگاه در چندین نقطه از سطح شهر تهران اقدام کنیم تا شهروندان به راحتی و با سهولت برای خرید اقلام مورد نظر خود به این نمایشگاه مراجعه کنند.

    وی در ادامه با بیان این که این نمایشگاه با هدف تامین نوشت افزار، لوازم التحریر، پوشاک بانوان و... با قیمت های مناسب برگزار خواهد شد، تصریح کرد: تهیه محتوی فرهنگی و فرهنگ سازی در بخشهای مختلف برای دانش آموزان نیز از دیگر اهداف ما در برپایی این رویداد خوب فرهنگی است.

    یزدانی با بیان این که برنامه‌ریزی های لازم برای انتخاب مکانهای مناسب جهت برگزاری نمایشگاه «باز باران» انجام خواهد شد،گفت: درصددیم در جهت رفاه حال شهروندان امسال در حد امکان از فضاهای مناسب و مسقف برای برپایی این نمایشگاه استفاده کنیم. ضمنا در راستای غنی سازی اوقات فراغت شهروندان بدنبال برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری برای بازدیدکنندگان بویژه دانش آموزان هستیم.

    وی خاطرنشان کرد: با برگزاری نمایشگاه «باز باران» بدنبال فرهنگ سازی و تغییر نگرش در خانواده‌ها در استفاده از نوشت افزار، لوازم التحریر و پوشاک با نگاه اسلامی ایرانی و ترویج آن در جامعه هستیم.

    یزدانی بر لزوم استفاده از ظرفیت تولیدات زنان سرپرست خانوار در تامین کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه پرداخت و گفت: کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه با کیفیت بسیار خوبی ارائه خواهد شد تا رضایتمندی شهروندان در این خصوص تامین شود.

    به گفته یزدانی در این راستا نیازمند همکاری برخی از سازمان ها از جمله صدا و سیما، وزارت آموزش و پرورش و نیز استفاده از ظرفیت اصناف در این بخش هستیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت