مدیر ناحیه یک آموزش و پرورش اردبیل خبر داد

برگزاری نمایشگاه معرفی تولیدات هنری دانش‌آموزان در نگارخانه خطایی اردبیل

عصر نمایشگاه- مدیر ناحیه یک آموزش و پرورش اردبیل از برگزاری نمایشگاه معرفی تولیدات هنری دانش‌آموزان در نگارخانه خطایی اردبیل خبر داد و افزود: این نمایشگاه فردا ساعت ۱۴ با حضور معاون وزیر در نگارخانه خطایی اردبیل گشایش می‌یابد.

برگزاری نمایشگاه معرفی تولیدات هنری دانش‌آموزان در نگارخانه خطایی اردبیل
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، علی فتح‌اللهی دبیر اجرایی جشنواره مهارت‌های هنری در مراسم افتتاحیه جشنواره مهارت‌های هنری در اردبیل اظهار داشت: دهمین دوره جشنواره مهارت‌های هنری هنرجویان شاخه کاردانی کشور با حضور 26 استان به مدت سه روز در اردبیل برگزار می‌شود و این جشنواره در سطح ملی بوده و تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه این جشنواره انجام شده است.

    وی با اشاره به اینکه در دهمین جشنواره مهارت‌های هنری هنرجویان شاخه کاردانی کشور 124 هنرجو در 19 رشته به مدت 3 روز با هم به رقابت می پردازند تصریح کرد: در این جشنواره شرکت‌کنندگان از استان‌های مختلف 156 آثار خود را به معرض نمایش می‌گذارند و 95 درصد شرکت‌کنندگان در این جشنواره بانو هستند.

    دبیر جشنواره دهیمن جشنواره مهارت‌های هنری هنرجویان شاخه کاردانی افزود: در این جشنواره 117 نفر دختر و 7 نفر پسر باهم به رقابت می‌پردازند که بیشترین تعداد شرکت‌کنندگان مربوط به استان‌های تهران و خراسان رضوی است و نیز مراسم اختتامیه این جشنواره نیز با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش 12 مردادماه در مجتمع فرهنگی هنری فدک اردبیل برگزار می‌شود.

    فتح‌اللهی بیان کرد: مهم‌ترین اهداف برگزاری جشنواره هنری هنرجویان شاخه کاردانی ایجاد رقابت سالم بین هنرجویان کاردانی و شناسایی ظرفیت‌های هنری در منطقه است که در این راستا در صدد هستیم برنامه‌ریزی برای فروش آثار شرکت‌کنندگان را محقق سازیم که مهم‌ترین رشته‌های این جشنواره خاتم‌کاری، طلاو جواهرسازی، قلم‌زنی، بافت فرش و عکاسی در دوره‌های مختلف است.

    39 درصد دانش‌آموزان اردبیل در هنرستان تحصیل می‌کنند

    علی ورودی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اردبیل در این مراسم نیز با بیان اینکه 39 درصد دانش‌آموزان استان اردبیل در هنرستان‌ها تحصیل می‌کنند افزود: در سال گذشته 39 درصد دانش‌آموزان در هنرستان‌ها تحصیل کرده و 61 درصد تحصیل دانش‌آموزان در اردبیل نیز مربوطه به رشته‌های نظری است.

    وی با بیان اینکه بیشترین علاقه دانش‌آموزان در استان اردبیل به رشته علوم تجربی است تصریح کرد: انتظار داریم با مشاوره‌های تحصیلی کارکردی گرایش دانش‌آموزان به رشته‌های کاردانش و فنی و حرفه‌ای زیاد شود تا بتوانیم گام بزرگی در توسعه رشته‌های هنری برداریم.

    مدیر ناحیه یک آموزش و پرورش اردبیل از برگزاری نمایشگاه معرفی تولیدات هنری دانش‌آموزان در نگارخانه خطایی اردبیل خبر داد و افزود: این نمایشگاه فردا ساعت 14 با حضور معاون وزیر در نگارخانه خطایی اردبیل گشایش می‌یابد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت