مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج خبر داد

برگزاری نمایشگاه قرآنی «قرآن و خانواده» در سنندج

عصر نمایشگاه- مدیر تبلیغات اسلامی سنندج از برگزاری نمایشگاه بزرگ قرآنی «قرآن و خانواده» به همت موسسه دارالاشراق رسول اکرم سنندج و با مشارکت موسسات قرآنی برخی استان‌های کشور در این شهرستان خبر داد.

برگزاری نمایشگاه قرآنی «قرآن و خانواده» در سنندج
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، علی‌محسن منتشلو در شورای اداری شهرستان سنندج، اظهار کرد: روش زندگی و سیره رسول اکرم و ائمه اطهار بهترین الگو برای زندگی اسلامی و برپایه دستورات دینی است.

    وی تصریح کرد: به عنوان مسوولان خدمت‌گذاران مردم در این نظام باید سیره زندگی و نکاتی را که از ائمه اطهار(ع) برجا مانده است شکار و از آن در مسیر انجام وظایف استفاده کنیم.

    مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج از پست‌های مدیریتی به عنوان امانتی نام برد و گفت: این پست‌ها امانتی است که چند مدتی در اختیار ما قرار داده شده و باید با خدمت صادقانه به مردم و انجام درست وظایف امانت‌دار خوبی باشیم.

    منتشلو در ادامه به برنامه‌ریزی برای برگزاری نمایشگاه بزرگ قرآنی در مرکز استان اشاره کرد و اظهار داشت: نمایشگاه بزرگ قرآنی «قرآن و خانواده»  به همت موسسه دارالشراق رسول اکرم سنندج و با مشارکت موسسات قرآنی برخی از استان‌های کشور در این شهرستان برگزار می‌شود.
    به گفته وی، این دست نمایشگاه‌ها از سال 89 تاکنون در سنندج برگزار نشده که امیدواریم با حمایت دستگاه‌های مختلف و تلاش این موسسه قرآنی شاهد برگزاری نمایشگاهی در خور شان مردم فرهنگی سنندج باشیم.

    مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج از برنامه‌ریزی برای برگزاری این نمایشگاه در شهریور ماه امسال و به مدت  15روز خبر داد و اظهار داشت: با اشاره به هزینه‌های بالای نصب داربست و غیره برنامه‌ریزی کرده‌ایم خود غرفه‌داران هزینه‌ها را که حدود 40 میلیون تومان است متقبل شوند.

    منتشلو اتخاذ تصمیمات لازم در راستای پوشش رسانه‌ای مناسب راه‌اندازی این نمایشگاه را مورد تاکید قرار داد و گفت: موسساتی از شهرستان‌های مختلف داخل استان، استان‌های همجوار و استان‌هایی مانند قم و غیره برای مشارکت در برگزاری این نمایشگاه که در آن محصولات قرآنی و محصولات مربوط به حوزه حجاب و عفاف ارائه می‌شود مشارکت داشته باشند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت