معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده مطرح کرد

تقاضای جدی برای بازاریابی، فروش و حتی بازارداری در عرصه صنایع دستی بانوان

عصر نمایشگاه-معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: اگرچه بانوان در تولید صنایع دستی و هنرهای مرتبط با آن توانمندی خوبی دارند اما شاهدیم که تولید کالاها و صنایع دستی زنان کشور بازار خوبی ندارد.

تقاضای جدی برای بازاریابی، فروش و حتی بازارداری در عرصه صنایع دستی بانوان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸:۰۰

    به گزارش « عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا، شهیندخت مولاوردی عصر دوشنبه در جریان بازدید از نمایشگاه تسنیم افزود: حلقه مفقوده ای در بخش صنایع دستی بانوان داریم به طوری که زمانی که هنرهای دستی بانوان تولید می شود ما با مشکل اساسی در زمینه بازار آن در کل کشور مواجه هستیم.
    وی تصریح کرد: تقاضاهای جدی برای بازاریابی ، فروش و حتی بازارداری در عرصه صنایع دستی بانوان وجود دارد و اگرچه معاونت امور زنان وظیفه ذاتی در این زمینه ندارد اما پیگیری های لازم را انجام می دهد.
    مولاوردی با بیان اینکه بانوان هنرمند ایرانی در بازدیدها و دیدارها که از نمایشگاه های مختلف یا حضور در استان های دیگر را داریم از ما می خواهند که این موضوع را پیگیری کنیم، افزود: باید دولتمرندان نیز در راستای کمک و حمایت از تولیدات صنایع دستی بانوان کمک شایانی داشته باشند.
    وی در ادامه برگزاری اینگونه نمایشگاه ها و به نمایش گذاشتن تولیدات بانوان درباره مد و لباس، هنرهای دستی و حتی استفاده از کالاهایی که دور ریخته می شود اما بانوان آنها را به شیوه های مناسب و دوباره به کار می گیرند را ضروری دانست.

    مولاوردی تصریح کرد: این نمایشگاه بسیار کاربردی است چون از نظر قیمت مناسب است و بسیاری از بانوان می توانند از آن خرید کنند و حتی در بسیاری از غرفه ها نیز آموزش های کاربردی در زمینه هنرهای دستی به صورت رایگان به بانوان بازدیدکننده ارائه می شود.
    نمایشگاه تسنیم از 16 تا 23 دی ماه در محل بوستان گفتگو دایر است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت