مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان خبر داد

راه‌اندازی نمایشگاه سیار شهری عرضه کتاب کانون در رشت

عصر نمایشگاه- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان از راه‌اندازی نمایشگاه و فروشگاه سیار شهری عرضه کتاب این کانون در پارک ملت رشت خبر داد.

راه‌اندازی نمایشگاه سیار شهری عرضه کتاب کانون در رشت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، علی پورحسن ظهردر جلسه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با اشاره به راه‌اندازی نمایشگاه سیار کتاب این کانون در پارک ملت رشت اظهار کرد: این نمایشگاه و فروشگاه با هدف گسترش‌ فرهنگ مطالعه و کتاب‌‌خوانی راه‌اندازی می‌شود.

    وی با بیان اینکه نمایشگاه و فروشگاه سیار شهری کانون پرورش فکری گیلان از 13 مرداد‌ماه جاری به مدت دو هفته میهمان بوستان ملت شهر رشت می‌شود، افزود: دسترسی آسان‌تر مخاطبان به کتاب و محصولات فرهنگی از جمله اهداف راه‌اندازی نمایشگاه و فروشگاه مذکور است.

    مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان عرضه‌ کتاب و محصولات فرهنگی را فعالیت مهم نمایشگاه و فروشگاه مذکور بیان کرد و گفت: در این نمایشگاه فعالیت‌ و برنامه‌های کانون پرورش فکری با همراهی کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها معرفی می‌شود.

    وی با اشاره به حضور مربیان کانون در نمایشگاه و فروشگاه سیار مذکور خاطرنشان کرد: مربیان با استفاده از فعالیت‌ نمایشی، تصویری روشن از تعداد مراکز فرهنگی‌ـ‌هنری ثابت و فراگیر را ارائه می‌دهند.

    به گفته پورحسن، مربیان کانون در نمایشگاه عرضه کتاب نسبت به معرفی تعداد کتابخانه‌های سیار، پستی و شیوه‌‌ اجرای برنامه‌های کانون به مخاطبان فعالیت می‌کنند.

    وی تجلیل از کودکان و نوجوانان در مسابقه حضوری کانون پرورش فکری در نمایشگاه کتاب را بخشی از برنامه‌های مراسم راه‌اندازی نمایشگاه و فروشگاه کتاب عنوان کرد.

    مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان معرفی کتاب و تماشای کتاب‌فیلم را از دیگر برنامه‌های مراسم مذکور ذکر کرد و یادآور شد: نمایشگاه و فروشگاه کتاب کانون با همراهی حوزه هنری گیلان برای طیف گسترده‌ای از مخاطبان راه‌اندازی می‌شود.

    وی با بیان اینکه نمایشگاه و فروشگاه سیار کتاب هر دو هفته میهمان یکی از پارک‌ها و بوستان‌های گیلان می‌شوند، متذکر شد: عرضه‌ کتاب و محصولات فرهنگی و اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی از جمله برنامه‌های مراسم راه‌اندازی این فروشگاه و نمایشگاه سیار است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت