مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل بیان کرد

برپایی نمایشگاه مبل و دکوراسیون در اردبیل

عصر نمایشگاه- هشتمین نمایشگاه تخصصی مبل، دکوراسیون منازل، لوستر و چراغ‌های تزئینی با حضور تولیدکنندگانی از پنج استان کشور در اردبیل از ۲۱ تا ۲۵ دی ماه برگزار می شود.

برپایی نمایشگاه مبل و دکوراسیون در اردبیل
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶:۰۰

    به گزارش « عصر نمایشگاه » به نقل از تابناک ،مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اردبیل در مراسم گشایش نمایشگاه تخصصی مبل و دکوراسیون منزل در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل اظهار کرد: براساس سیاست‌های اقتصادی دولت تدبیر و امید و تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات ملی، شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اردبیل نمایشگاه‌هایی را در حمایت از این تولیدات برگزار می‌شود.

    ایوب تقواطلب تصریح کرد: هشتمین نمایشگاه تخصصی مبل، دکوراسیون منازل، لوستر و چراغ‌های تزئینی با حضور 50 واحد تولیدی و بازرگانی از استان‌های تهران، البرز، آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل برپا شده که علاقمندان می‌توانند از امروز تا 25 دی ماه از این نمایشگاه بازدید کنند.

    وی گفت: در این نمایشگاه مشارکت‌کنندگان از سراسر کشور آخرین تولیدات خود را در زمینه مبل، لوستر، دکوراسیون منازل و چراغ‌های تزئینی عرضه کردند.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان افزود: این نمایشگاه از ساعت 15 تا 21 شب برای بازدید عموم علاقمندان و صنعتگران در نظر گرفته شده تا زمینه بازدید و بهره‌برداری بهینه از این نمایشگاه برای علاقمندان و مخاطبان فراهم آید.

    تقواطلب در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: ‌ما در طول سال با برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی تلاشمان بر این است تا بستری را فراهم کنیم که تولیدکنندگان درون استانی و خارج از استان بتوانند تنوع محصولات خود را با بهترین شرایط و کیفیت عرضه کنند.

    وی برگزاری بیش از ده‌ها نمایشگاه متنوع را در سال‌‌جاری یادآور شد و اضافه کرد:‌ در دو ماه پایانی سال نیز تلاش مان بر این است تا با برگزاری نمایشگاه‌های دیگر بتوانیم رضایت علاقمندان و مخاطبان مان را در بهره‌مندی از این ظرفیت فراهم کنیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت