شهردار اصفهان خبر داد:

برگزاری اولین جشنواره بزرگ کالای ایرانی در اصفهان

عصر نمایشگاه- شهردار اصفهان گفت: اولین جشنواره کالای ایرانی در بازارهای کوثر با حمایت بیش از ۴۰ تولید کننده داخلی با هدف حمایت از کالای ایرانی و در راستای اقتصاد مقاومتی و، ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی برگزار می‌شود.

برگزاری اولین جشنواره بزرگ کالای ایرانی در اصفهان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از فارس، مهدی جمالی نژاد شامگاه چهارشنبه شب در حاشیه بیست و هشتمین مراسم هر هفته چند افتتاح در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ادامه هر هفته چندین افتتاح این هفته در بیست و هشتمین هفته در یکی از محروم‌ترین مناطق اصفهان هستیم که تمامی محلات محروم شهر در این منطقه متمرکز شده‌اند.

    وی ادامه داد: امروز قریب به 8 میلیارد تومان پروژه داریم که می‌تواند در توسعه محلات بسیار مهم باشد و پروژه‌های محله‌محور است.

    جمالی نژاد تأکید کرد: باند شمالی خیابان ابوریحان بیرونی شرقی حدفاصل خیابان لاله شمالی تا بعثت، بوستان شهید خطیبی بین خیابان لاله شمالی و مهدیه امروز افتتاح شد؛ همچنین آغاز عملیات بوستان و زمین ورزشی خیابان آزادی و آغاز عملیان بوستان در محله باتون کلنگ‌زنی شد.

    وی خاطر نشان کرد: یکی از رویکردهایمان توسعه زمین‌های ورزشی روباز به خصوص در مناطق محروم است که چندین زمین ورزشی را خواهیم داشت و امروز اولین کلنگ‌زنی را انجام دادیم.

    شهردار اصفهان اذعان کرد: بیشترین ملاقات‌های مردمی، افتتاح پروژه‌ها و کلنگ‌زنی‌ها در مناطق محروم صورت می‌گیرد و تلاش می‌کنیم توزیع عادلانه خدمات را داشته باشیم.

    وی تصریح کرد: سه‌شنبه‌های بدون خودرو به همراه معاونین با دوچرخه به محلات می‌رویم که مناطق 13 تا 15 را رفتیم؛ پنج‌شنبه‌ها هر هفته ملاقات مردمی را داریم که مناطق 1 و 2 را در خدمتشان بودیم و منطقه 3 را این هفته خواهیم رفت؛ در عین حال هر هفته پروژه‌ها را داریم که این کار بسیار سختی است.

    جمالی نژاد ادامه داد: همه این کارها در کنار رخدادهای ملی و استانی است که در هفته آینده دو رخداد ملی مهم داریم؛ برگزاری افتتاحیه و اختتامیه اولین دوره مسابقات قرآنی زیر 18 سال که در سطح کشوری برگزاری می‌شود که شهرداری به همکاری یک ارگان غیردولتی دیگر انجام می‌دهد.

    وی درباره این پروژه تصریح کرد: یک برنامه بین‌المللی است و در سراسر کشور در سه رشته قرائت تطبیقی، قرائت تقلیدی و فرازخوانی آیات قران کریم، ترتیل، تواشیح خوشنویسی و طراحی و ... برای نوجوانان برگزار می‌شود که بیش از 500 نوجوان برگزیده قرآنی کشور در 22 و 23 مرداد همراه ماست.

    شهردار اصفهان گفت: در ادامه سیاستی که مبنی بر برگزاری مراسمات بزرگ در فضای باز جهت بهره‌مندی افراد بیشتر، این بار یک برنامه مذهبی را برای اولین بار در میدان امام برگزار خواهیم کرد.

    وی اذعان کرد: اولین جشنواره بزرگ کالای ایرانی در بازارهای روز کوثر با حمایت بیش از 40 تولید کننده کشور که 25 مرداد لغایت 29 شهریورماه با هدف حمایت از کالای ایرانی در راستای اقتصاد مقاومتی، حفظ محیط زیست، ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی و به حرکت در آوردن چرخ اقتصاد، حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و ترویج فرهنگ استفاده از وسایل نقلیه برگزار می‌کنیم.

    در مراسم هر هفته چند افتتاح امروز شهرداری اصفهان، باند شمالی خیابان ابوریحان بیرونی شرقی حدفاصل لاله شمالی تا بعثت به طول 950 متر و در مدت 6 ماه افتتاح شد؛ بوستان شهید خطیبی واقع در خیابان لاله شمالی، خیابان مهدیه با مساحت 4200 متر و در مدت 4 ماه افتتاح شد.

    همچنین آغاز اجرایی بوستان و زمین ورزشی در خیابان آزادی واقع در خیابان آزادی مقابل پارک آزادی در مساحتی بالغ بر 4 هزار متر و به مدت 3 ماه شامل زمین فوتبال و تنیس روی میز با برآورد هزینه 4 میلیارد ریال و آغاز عملیات اجرایی بوستان در حمله باتون واقع در خیابان بعثت، کوچه امام‌زاده احمدرضا انتهای محله باتون در مساحتی بالغ بر 4 هزار متر و با برآورد هزینه 3 میلیارد ریال آغاز شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت