اتحادیه صنعت نمایشگاهی اروپا

عصر نمایشگاه- اتحادیه صنعت نمایشگاهی اروپا (EEIA) حاصل همکاری بین اعضای اروپایی UFI، انجمن جهانی صنعت نمایشگاهی و اعضای انجمن مراکز بزرگ نمایشگاهی اروپا (EMECA) است.

اتحادیه صنعت نمایشگاهی اروپا
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴:۰۰

     به گزارش پایگاه  خبری «عصر نمایشگاه»، هدف این اتحادیه نمایاندن منافع مشترک صنعت نمایشگاهی اروپا به موسسات و شرکت‌های اتحادیه اروپا و دیگر ذینفعان مرتبط در بروکسل است. این ائتلاف بزرگ بین فعالان صنعت نمایشگاهی اروپا همچنین به دنبال ارتقای تاثیرگذاری این صنعت، بازبینی و نظارت بر مسائل اتحادیه اروپا و حمایت از منافع مشترک این صنعت جهت حفظ فعالیت مناسب و مطلوب در داخل مرزهای اتحادیه اروپا و در سطح جهان است.
    اتحادیه اروپا و قاره اروپا (از نظر جغرافیایی) بزرگ‌ترین منطقه نمایشگاهی در جهان است. وجود 496 سایت و مرکز نمایشگاهی (با دست‌کم 5 هزار متر مربع فضای سرپوشیده) در اروپا بیانگر این است که 48 درصد ظرفیت نمایشگاهی جهان در این منطقه قرار دارد؛ در حال حاضر حدود 1100 سایت نمایشگاهی در سراسر جهان وجود دارد.  بر اساس آمارهای موجود، سالانه 13 هزار و 700 رویداد نمایشگاهی مختلف در اروپا برگزار می‌شود؛ این رقم در سطح جهان حدود 32 هزار رویداد گزارش شده است. این ارقام نشان‌دهنده سهم 44 درصدی نمایشگاه‌های اروپاست. در سال 2011 خالص فضای نمایشگاهی اشغال شده در سطح جهان به 110 میلیون متر مربع رسید که 53 میلیون متر مربع آن مربوط به اروپا بود. بنابراین سهم اروپا از این نظر 49 درصد بوده است. از سویی، حدود یک میلیون و 400 هزار شرکت و غرفه‌دار اروپایی سالانه پذیرای 260 میلیون بازدیدکننده از سراسر جهان هستند.
    به برکت کیفیت بالای زیرساخت‌ها، مفاهیم و نوآوری‌های نمایشگاهی و خدمات ارائه‌شده، صنعت نمایشگاهی اروپا در جهان پیشتاز است. صنعت نمایشگاهی اروپا، تجارت را در همه سطوح و ابعاد تسهیل می‌کند. رویدادهای نمایشگاهی موثرترین ابزار بازاریابی برای شرکت‌ها (به ویژه شرکت‌های کوچک و متوسط) به شمار می‌رود. رویدادهای نمایشگاهی همچنین موجب رشد نوآوری‌ها می‌شوند و به رشد و پیشرفت صنایع و اشتغالزایی آنها کمک می‌کنند. در کنار آنها، صنعت نمایشگاهی اروپا دارای تاثیرات اجتماعی-اقتصادی چشمگیری است. اداره مرکزی اتحادیه صنعت نمایشگاهی اروپا در بروکسل است. برای مشاهده این سایت به آدرس www.exhibition-alliance.eu مراجعه کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت