در‌ آستانه روز خبرنگار برگزار می‌شود

برگزاری نمایشگاه مطبوعات در اردبیل

عصر نمایشگاه- در آستانه روز خبرنگار و به همت خانه مطبوعات استان اردبیل نمایشگاهی از دستاوردهای مطبوعات و خبرگزاری‌های این استان امروز گشایش می‌یابد.

برگزاری نمایشگاه مطبوعات در اردبیل
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ،مدیرعامل خانه مطبوعات استان اردبیل در حاشیه آماده‌سازی سالن نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان اردبیل در مجموعه جهانی بقعه شیخ صفی‌الدین و سالن خطایی اظهار کرد: همکاران ما از امروز در تلاش هستند تا با تحویل غرفه‌ها نسبت به غرفه‌آرایی و آماده‌سازی فضای نمایشگاهی اقدام کنند که این نمایشگاه از امروز ساعت 10 تا 20 شب آماده بازدید هموطنان است.

    هادی صباغی تصریح کرد: ما در نشست هماهنگی که  برگزار کردیم، قرار شد صاحبان نشریات، سرپرستی روزنامه‌های سراسری و خبرگزاری‌های فعال در استان که برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کردند، توانمندی‌ها و آثار خود را به نمایش بگذارند که قرار است با حضور جمعی از مسؤولان این نمایشگاه گشایش پیدا کند تا طی روز های شنبه و یکشنبه علاقمندان به عرصه رسانه و خبر بتوانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

    وی با بیان اینکه مراسم روز خبرنگار نیز 17 مردادماه عصر برگزار می‌شود، گفت: در این مراسم نیز قرار است از برترین‌های جشنواره مطبوعات استان اردبیل با حضور مسؤولان تجلیل شود که این تجلیل در بخش‌های مختلف است.

    مدیرعامل خانه مطبوعات استان اضافه کرد: در نمایشگاه مطبوعات استان 22 غرفه دایر می‌شود که 35 نشریه و فعالان عرصه خبر استان در این نمایشگاه حضور می‌یابند.

    صباغی با تبریک 17 مرداد روز خبرنگار به تلاشگران این عرصه که شبانه‌روزی در این سنگر تلاش می‌کنند، افزود: یاد و خاطره درگذشتگان و چهره‌های محبوب خبری را که در سال‌های گذشته به رحمت الهی رفتند، گرامی می‌داریم و امیدواریم در این مراسم یاد و خاطره درگذشتگان عرصه خبر را نیز گرامی بداریم.

    همزمان با روز خبرنگار دیدار اصحاب قلم و رسانه استان نیز با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل روز 17 مرداد برگزار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت