رئیس مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد در تهران استقبال کرد

برگزاری نمایشگاه های عکس مشترک ایران در مقر سازمان ملل متحد

عصر نمایشگاه-مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) و رئیس مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد در تهران در راستای گسترش همکاری های اطلاع رسانی و برای برگزاری نمایشگاه های عکس مشترک در مقر سازمان ملل متحد تفاهم نامه همکاری مبادله کردند.

برگزاری نمایشگاه های عکس مشترک ایران در مقر سازمان ملل متحد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲:۰۰

    به گزارش « عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا، در مراسم امضا این یادداشت تفاهم که در ساختمان مرکزی سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی برگزار شد، رئیس مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد از همکاری خوب ایرنا در برگزاری نمایشگاه عکس هفتادمین سالگرد تاسیس سازمان ملل متحد در تهران تشکر کرد.
    گری لوئیس با اشاره به گنجینه عکس های آرشیوی ایرنا در حوزه های مختلف، از پیشنهاد ایرنا برای برگزاری نمایشگاه های عکس مشترک در مقر سازمان ملل متحد استقبال کرد.
    مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی نیز در این دیدار به ظرفیت های فراوان همکاری بین ایرنا و نهادهای زیر مجموعه سازمان ملل متحد در تهران اشاره کرد و خواستار تقویت ارتباطات موجود بین ایرنا و مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد شد.
    محمد خدادی با اشاره به دعوت رسمی خود از معاون اطلاع رسانی دبیرکل سازمان ملل متحد برای سفر به تهران، حضور مسئولان عالی این نهاد بین المللی اطلاع رسانی در ایران و آشنایی آنها با فضای رسانه ای جمهوری اسلامی ایران را امری ضروری خواند.
    وی با اعلام آمادگی ایرنا برای توسعه همکاری های همه جانبه خود با مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد در تهران، از خروجی اینفوگرافی ایرنا به عنوان یکی از ظرفیت های جدید این سازمان برای انعکاس فعالیت های این مرکز بین المللی یاد کرد.
    تبادل اطلاعات و استفاده از ظرفیت ها و امکانات فرهنگی ، پژوهشی و آموزشی دو جانبه ، برگزاری نشست های تخصصی در راستای تبیین نیازهای طرفین ، پوشش خبری برنامه ها و رویدادهای سازمان ملل متحد در سطح ملی و بین المللی ، توسعه و تقویت کمی و کیفی اطلاعات در راستای انعکاس فعالیت های مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد در تهران از جمله محورهای اصلی تفاهم نامه منعقده بین ایرنا و مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد در تهران است.
    شایان ذکر است ،مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد در تهران در نیمه دوم سال جاری به مناسبت هفتادمیتن سالگرد تاسیس سازمان ملل متحد ، اقدام به برگزاری نمایشگاه عکس در تهران و شهرستانهای کشورمان کرد و در این نمایشگاه از عکس های آرشیوی ایرنا نیز بهره کافی برد .

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت