مسئول کمیته روابط عمومی و تبلیغات مسابقات قرآن خبر داد

برگزاری نمایشگاه پوشاک اسلامی در حاشیه مسابقات قرآن

عصر نمایشگاه- مسئول کمیته روابط عمومی و تبلیغات مسابقات قرآن فرزندان کارکنان شرکت ملی گاز ایران از برگزاری نمایشگاه پوشاک ایرانی ـ اسلامی و لوازم‌التحریر اسلامی در حاشیه مسابقات قرآن خبر داد.

برگزاری نمایشگاه پوشاک اسلامی در حاشیه مسابقات قرآن
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایکنا ، علی زبرجدی، مسئول کمیته روابط عمومی و تبلیغات مسابقات قرآن فرزندان کارکنان شرکت ملی گاز ایران اظهار کرد: برای اینکه مسا بقه دهندگان بتوانند بیشتر از اوقات فراغت خود در مسابقات بهره ببرند و از طرفی بتوانند برای خود سوغاتی و یادگاری از استان همدان تهیه کنند، نمایشگاهی چند وجهی در خود محل مسابقات آماده شده که منعکس کننده فرهنگ قرآن در آیینه همدان محسوب می‌شود.
    وی ادامه داد: سعی کردیم غرفه‌ها متنوع باشد تا شرکت کنندگان قدرت انتخاب داشته باشند ضمن اینکه در مرحله دختران هدایای ویژه‌ای به عنوان بن در اختیار آنان به مناسبت روز دختر قرار دادیم که می‌توانند از این نمایشگاه‌ خرید کنند.

    زبرجدی ابراز کرد: غرفه‌های این نمایشگاه شامل فروش تابلوهای معرق چوب از اساتید هنرمندان همدانی استاد مرادی و کتابت قرآن توسط استاد مومنی خطاط برجسته استان است که هم می‌توانند آموزش ببینید و آیاتی که مورد نظر آنهاست و بیشتر بر جان و دلشان نشسته، را بنویسند و به عنوان یادگاری داشته باشند.

    مسئول کمیته روابط عمومی و تبلیغات مسابقات قرآن فرزندان کارکنان شرکت ملی گاز ایران ادامه داد: علاوه بر آن غرفه‌ای را نیز اختصاص به سفالگری دادیم که شرکت کنندگان می‌توانند تجربه سفالگری را داشته باشند و نقاشی روی شیشه که با مضامین عرفانی و مذهبی تلفیق شده است.
    وی بیان کرد: در کنار این غرف‌ها محصولات و نوشت افزار های ایرانی_اسلامی نیز را با توجه به اینکه شعار امسال اقتصاد مقاومتی است در اختیار علاقمندان قرار داده‌ایم، همچنین پوشاک با برند‌های ایرانی و با طرح، نقش‌های کاملا ایرانی_اسلامی و بومی با قیمت‌، کیفیت مناسب و با تخفیف در نمایشگاه عرضه می‌شود.

    زبرجدی عنوان کرد:  غرفه ورزشی نیز برای فروش لوازم ورزشی در نظر گرفته شده تا سلیقه‌های مختلف را در این نمایشگاه پوشش دهیم، برای این دوره از مسابقات برنامه متنوعی را در نظر گرفته‌ایم تا متسابقین با خاطره‌ای خوش به شهر خود بازگردند.

    وی ادامه داد: کتاب «چگونه یک نماز خوب بخوانیم» نوشته حجت الاسلام علیرضا پناهایان موضوع مسابقه کتابخوانی این دوره است، همچنین بین همه نماز جماعت‌ها سئوال‌هایی از این کتاب طرح و از برندگان تقدیر می‌شود، مسابقاتی مانند خوش‌نویسی با خودکار، مسابقات ورزشی تنیس روی میز، دارت، پیست و دوچرخه سواری طناب کشی از جمله برنامه‌های جانبی دیگر است.

    وی گفت: علاوه بر این بازدید از باغ موزه دفاع مقدس استان همدان و حضور در مراسم زیارت عاشورا در جوار شهید گمنام، تجدید بیعت با شهدای مدافع حرم همدان به خصوص سردار شهید همدانی به درخواست خود متسابقین، خواندن زیارت عاشورا بازید از اماکن تفریحی و دیدنی همدان مانند ارامگاه باباطاهر، ارامگاه بوعلی، گنجنامه و در نهایت بازدید از غار آبی خاکی علیصدر است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت