از ۱۵ مرداد تا ۲ شهریور؛

برگزاری دو نمایشگاه عکس هنرمند لامردی در شیراز

عصر نمایشگاه- نمایشگاه های عکس هنرمند لامردی نسرین عباسی با عنوان های " هستی پنهان" و " ساردینیا" در شیراز در حال برگزاری است.

برگزاری دو نمایشگاه عکس هنرمند لامردی در شیراز
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از راه دانا ، نمایشگاه های عکس هنرمند لامردی نسرین عباسی با عنوان های " هستی پنهان"  و " ساردینیا"    در شیراز  در حال برگزاری است.
    در نمایشگاه عکس عنوان هستی پنهان 11 قطعه 100*70 و در نمایشگاه عکس ساردینیا 11 قطعه 100*40  از این هنرمند لامردی در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.

    نسرین عباسی هنرمند لامردی در خصوص سابقه و فعالیت هنری خود اظهار کرد: قریب به شش سال است که در حوزه هنر عکاسی مشغول هستم و در این مدت توانسته ام به نمایشگاه ها، جشنواره ها و سوگواره های مختلف و متعدد عکاسی در نقاط مختلف کشور راه یابم.

    این هنرمند هدف از برپایی این نمایشگاه را این گونه برشمرد: این نمایشگاه با هدف نگاه جدیدی به موضوعاتی که کمتر به آن پرداخته شده است و در نگاه اول شاید بسیار چرک و کثیف جلوه کند اما در نگاهی عمیقتر به زیبایی های متعددی می رسیم.

    راه یافته به بخش نمایشگاهی مسابقه عکس رشد 91، مقام دوم در مسابقه کشوری عکس تعزیه لامرد ، راه یافته در نمایشگاه جشنواره بین المللی فجر در بخش گرافیک پوستر 91-92، مقام اول در جشنواره ملی بهار خوزستان 93، راه یافته به مرحله نخست جشنواره بین المللی خیام 93، راه یافته به بخش نمایشگاهی مهر محرم سمنان 93، جز ده عکاس برتر استان فارس در سال 93، عکاس مطبوعاتی دوسالانه ها سال 93 ، راه یافته پنج عکس رنگی ایران من به دومین بخش جشنواره بین الملی خیام 94 ، راه یافته پنج اثر در بخش ایران من تصویر سال 94 از جمله افتخارات هنری نسرین عباسی هنرمند لامردی است.

    این دو نمایشگاه از تاریخ 15 مرداد لغایت 2 شهریور ماه در نگارخانه وصال شیراز واقع در چهارراه پارامونت  از ساعت 18 الی 21 اماده بازدید علاقمندان است.

    گفتنی است نسرین عباسی دارای مدرک کاردانی گرافیک دانشگاه سراسری دکتر شریعتی تهران و دانشجوی مقطع کارشناسی عکاسی تبلیغات در دانشکده خبر تهران است .

    لازم به توضیح است که نسرین عباسی تاکنون تجربه برگزاری دو نمایشگاه دیگر، نمایشگاه عکس انفرادی آداب و رسوم در دانشگاه زبانها و ادبیات خارجی دانشگاه تهران بهمن 94 و نمایشگاه عکس انفرادی ساردینیا در کافه گالری فرهنگسرای نیاوران تهران اسفند 94 را نیز در کارنامه هنری خود دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت