در آستانه سالروز ولادت امام رضا (ع) ؛

برگزاری نمایشگاه‌های ویژه در کتابخانه‌های آستان قدس رضوی در مشهد

عصر نمایشگاه- کتابخانه‌های آستان قدس رضوی در آستانه سالروز ولادت امام رضا (ع)میزبان نمایشگاههای ویژه ای شده است.

برگزاری نمایشگاه‌های ویژه در کتابخانه‌های آستان قدس رضوی در مشهد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از خبرگزاری صداوسیما ،ستاد خبری جشن‌های دهه کرامت آستان قدس رضوی امروز  اعلام کرد: نمایشگاه‌های ویژه در کتابخانه‌های آستان قدس رضوی در مشهد

    نمایشگاه‌های متنوع منابع اطلاعاتی همچون کتاب چاپی، نرم‌افزار و پوستر در کتابخانه‌های آستان قدس رضوی شامل آیت‌الله شیخ مجتبی قزوینی(ره)، حسینیه امام رضا(ع)، امام صادق(ع) و مسجد جوادالائمه(ع) در مشهد برپاشده است.

    نمایشگاه میهمان آسمانی با نمایش بیش از 120 عنوان منابع چاپی و دیجیتالی درکتابخانه آیت‌الله شیخ مجتبی قزوینی(ره) واقع در خیابان طبرسی، حد فاصل چهارراه مجلسی و چهارراه سیلو مشهد ، نمایشگاه کتاب، نرم‌افزار و پوستر با عنوان از کریمه تا کریم در کتابخانه حسینیه امام رضا(ع) به نشانی خیابان شهید هاشمی‌نژاد12 و نمایشگاهی از کتاب‌های چاپی با عنوان کرامت کریمان در کتابخانه مسجد امام صادق(ع) واقع در خیابان دانشگاه، مقابل برج آلتون، پذیرای اهل علم و معرفت است.

    نمایشگاه کتاب‌های چاپی با عنوان مهر ولایت نیز در کتابخانه مسجد جوادالائمه(ع) مشهد به نشانی بلوار وکیل‌آباد، هاشمیه 31، در معرض نمایش دوستداران کتاب و کتابخوانی قرار دارد.

    این نمایشگاهها تا سالروز ولادت امام رضا (ع)صبح و عصر پذیرای علاقمندان است .

    کاشف النقاب در ترجمه و شرح عیون اخبار الرضا(ع)، عشق هشتم، کریمه اهل بیت(ع)، سیری بر زندگانی امام هشتم(ع)، حکایت آفتاب، اربعین رضوی، انسان کامل، دو سفر آسمانی، ازمدینه النبی تا ایران، اخلاق و آداب از منظر امام رضا(ع) و شهیده قم از عناوین کتاب‌های این نمایشگاه‌ها به شمار می‌رود.

    همچنین نرم‌افزارهای فروغ ولایت ، دانشنامه امام رضا(ع)، مهر هشتم، در حریم طوس و شمس‌الشموس در بخش نرم‌افزاری برخی نمایشگاه‌ها به نمایش گذاشته شده است

    گرامیداشت ولادت پربرکت حضرت رضا(ع) و میلاد خجسته حضرت فاطمه معصومه(س) و معرفی هر بیشتر منابع مطالعاتی با موضوع سیره و زندگانی این دو ستاره درخشان ایران اسلامی و همچنین اشاعه فرهنگ و معارف رضوی بین قشر جوان جامعه هدف از برگزاری این نمایشگاه‌ها است .

    چراغانی و آذین‌بندی کتابخانه، توزیع شیرینی بین مراجعان از برنامه‌های جانبی این کتابخانه‌ها در آستانه سالروز ولادت حضرت ثامن الحجج(ع) است

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت