رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول خبر داد

برگزاری نمایشگاه مطبوعات دزفول

عصر نمایشگاه- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول گفت: جامعه‌ای که از خبرنگار حمایت نکند ساکن و بی حرکت می‌ماند چرا که این خبرنگاران هستند که روشنگری را به جامعه هدیه می‌دهند.

برگزاری نمایشگاه مطبوعات دزفول
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، با حضور جمعی از فعالین رسانه‌ای و مسئولان محلی از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای شهرستان دزفول تجلیل و یاد و خاطر شهید صارمی با برگزاری یک آیین ویژه در تالار فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول، گرامی داشته شد.

    نادر سعادتی فرد در این مراسم اظهار داشت: خبرنگاران در توسعه و رشد ارزش‌های اسلامی و اخلاقی در جامعه و پویایی و عزت اجتماعی و روشنگری عمومی، نقشی مهم و مؤثر دارند.

    وی افزود: اصحاب رسانه با حضوری فعال و مؤثر در عرصه اطلاع رسانی، نقشی مهم و مؤثر در رشد آگاهی و توسعه و شناخت افکار عمومی و پیوند مردم و مسئولان در عرصه‌های مختلف، دارند.

    جامعه‌ای که از خبرنگار حمایت نکند، ساکن و بی حرکت است

    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول عنوان کرد: جامعه‌ای که از خبرنگار حمایت نکند، ساکن و بی حرکت خواهد بود چرا که این خبرنگاران هستند که روشن گری را به جامعه هدیه می‌دهند.

    وی گفت: از ابتدای امسال و تاکنون، سه برنامه با هدف آموزش و توسعه عرصه و فعالیت در حوزه خبرنگاری شهرستان، توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول طراحی و به اجرا رسیده است.

    سعادت فرد بیان کرد: یکی از این برنامه‌ها، اجرای طرح آموزشی مقدماتی به خبرنگاران و علاقه مندان به فعالیت در این حوزه بود که در این شهرستان و به مناسبت روز ملی مقاومت مردم دزفول در هشت سال دفاع مقدس، برگزار شده است.

    وی افزود: هم چنین با توجه به لزوم حمایت از خبرنگاران شهرستان تا کنون سه جلسه پیرامون تشکیل انجمن خبرنگاران در دزفول تشکیل و به زودی این انجمن در شهرستان فعالیت خود را آغاز می‌کند.

    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول اظهار کرد: بیش از این نیز و برای اولین بار در سطح شهرستان،  نمایشگاه مطبوعات را در سالن اداره ارشاد  دزفول بر گزار شده که امیدوار هستیم در روزهای آینده به حمایت اصحاب رسانه و مسئولان بتوانیم این نمایشگاه را پربارتر از حال برگزار کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت