سرپرست امور نمایشگاهی اتاق تعاون ایران خبر داد

برگزاری نمایشگاه ساختمان در «شهرآفتاب» مستلزم آماده‌سازی شرایط بهتر است

عصر نمایشگاه- سرپرست امور نمایشگاهی اتاق تعاون ایران، از امکان جابجایی محل برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان تهران به شهرآفتاب در صورت آماده سازی شرایط مناسب توسط مسئولان شهرداری تهران خبر داد و در عین حال گفت: امسال بیش از ۳۰۰ شرکت خارجی در نمایشگاه امسال حضور دارند.

برگزاری نمایشگاه ساختمان در «شهرآفتاب» مستلزم آماده‌سازی شرایط بهتر است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، سید محمد کریمی در نشست خبری که امروز در محل نمایشگاه‌های دائمی تهران برگزار شد، با اشاره به سیاست‌های کلان و چشم انداز نمایشگاه صنعت ساختمان، گفت: در راس سیاست‌های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری، سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است که امسال نیز با شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام گذاری شده است و دولت نیز در این زمینه برنامه‌های متنوعی را در حال تدوین و اجرا دارد.

    وی افزود: تدوین و اجرای برنامه پنجم توسعه نیز بر مبنای سیاست‌های کلان کشور انجام می‌شود که سیاست‌های اقتصاد مقاومتی یکی از آنهاست.

    کریمی افزود: اتاق تعاون ایران به عنوان یک تشکل غیردولتی دراجرای اقتصاد مقاومتی به یاری دولت شتافته است و برای تحقق اقدام و عمل و هم چنین با هدف خروج از رکود اقتصادی، اقدام به برگزاری شانزدهیمن نمایشگاه صنعت ساختمان می‌کند.

    وی تاثیر صنعت ساختمان را در ایجاد رکود از یک طرف و تاثیر آن بر خروج رکود اقتصادی از سوی دیگر را بسیار با اهمیت دانست و بیان کرد: در این زمینه اتاق تعاون ایران با اقدام به برگزاری این نمایشگاه ، در سال اقدام و عمل به ایجاد فرصت های شغلی در مسکن و صنعت ساختمان کمک می‌کند.

    کریمی نمایشگاه صنعت ساختمان را بزرگترین نمایشگاه کشور معرفی کرد و گفت: در برگزاری شانزدهیمن نمایشگاه صنعت ساختمان، سازمان توسعه تجارت، وزارت صنعت و وزارت تعاون با اتاق تعاون همکاری داشته‌اند.

    عضو هیئت رئیسه اتاق تعاون ایران به حضور شرکت‌های خارجی در این دوره از نمایشگاه اشاره کرد و افزود: یکی از ویژگی‌های این نمایشگاه حضور خارجی‌ها است که با توجه به شرایط امن و با ثبات سیاسی کشور در منطقه، مورد توجه کشورهای خارجی قرار گرفه است.

    وی بیان داشت: 300 شرکت خارجی برای حضور در شانزدهمین دوره از نمایشگاه صنعت ساختمان ثبت نام کرده اند و 6500 متر مربع از 50 هزار فضای غرفه های این نمایشگاه را به خود اختصاص داده اند و پیش بینی می شود با استقبال خوبی از سوی خارجی ها در این نمایشگاه روبرو شویم.

    کریمی در پاسخ به سوال با توجه به محدودیت‌های فضاسازی برای غرفه‌ها آیا برنامه‌ای برای انتقال نمایشگاه به شهرآفتاب را دارید، یا خیر، گفت: در صورتی که نمایشگاه شهر آفتاب شرایط مناسب و مساعدی را آماده کند به عنوان گزینه دیگری آن محل را بررسی می‌کنیم.

    عضو هیئت رئیسه اتاق تعاون ایران، گفت: نمایشگاه بین‌المللی تهران شرایط مناسب‌تری را برای حضور شرکت‌کنندگان آماده کرده بود و برای انتقال به شهرآفتاب باید مسئولان شهرداری تهران شرایط را فراهم کنند و با توجه به بعد مسافتی موضوع جابجایی بازدیدکنندگان مد نظر قرار گیرد.

    وی همچنین از رایزنی با معاون فرماندهی راهنمایی و رانندگی کشور برای تسهیل تردد خودروها در طول برگزاری نمایشگاه خبر داد و گفت: در نمایشگاه امسال خودروهایی در محوطه آماده شده تا بازدیدکنندگان را برای سهولت دسترسی به فضاهای مورد نظر جابجا کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت