مدیر نمایشگاه کیف، کفش و چرم همدان بیان کرد

تولید کنندگان همدانی حضوری پررنگ در نمایشگاه چرم دارند

عصر نمایشگاه- مدیر نمایشگاه کیف، کفش و چرم همدان گفت: نیمی از شرکت کنندگان در این نمایشگاه تولید کنندگان همدانی هستند که این نشان از افزایش حضور آنان نسبت به سال گذشته دارد.

تولید کنندگان همدانی حضوری پررنگ در نمایشگاه چرم دارند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، شهرام حسین نژاد دانشور در جمع خبرنگاران افزود: سال گذشته 52 برند در نمایشگاه کیف، کفش و چرم حضورداشتند که 18 تولید کننده از استان همدان، 30 تولید کننده از استان تبریز و مابقی از دیگر استان های کشور بودند.
    دبیرهمایش این نمایشگاه عنوان کرد: با تلاش های انجام شده در سال جاری 31 تولید کننده از استان همدان در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد و این حضور سال به سال پر رنگ تر می شود.
    شهرام حسین نژاد دانشور ادامه داد: از 63 تولید کننده حاضر در این نمایشگاه 14 تولید کننده از استان تبریز و 16 تولید کننده از استان های دیگر حضور دارند.
    وی ادامه داد: در کشورهایی مانند ترکیه از تولید کنندگان حاضر در نمایشگاه حمایت های خوبی انجام می شود اما در کشور ما از سال 91 تاکنون هیچ بودجه ای به برگزاری چنین نمایشگاه هایی اختصاص نیافته است.
    وی بیان کرد: در عرض چند سال این حمایت ها قطع شده و بیشتر تولید کنندگان هم اکنون نمی توانند این هزینه های گزاف را تامین کنند.
    نماینده سازمان یونیدو(سازمان توسعه صنعتی ملل متحد) در همدان نیز در این نشست گفت: در سال جاری با حمایت های یونیدو 10 نفر از تولید کنندگان ما در نمایشگاه گرجستان شرکت می کنند و 23 نمایشگاه آموزشی نیز در کشور برگزار شده است.
    محمد رضا بابایی افزود: صنعت چرم تنها صنعتی است که همواره نیازمند کارگر ماهر است به گونه ای که این صنعت هم اکنون در همدان نیازمند حداقل 9 هزار کارگر ماهر و 700 طراح ماهر در این حوزه است.
    وی تصریح کرد: صنعت چرم همدان هم اکنون در حال پوست اندازی است که اگر حمایت شود می تواند ارتقا پیدا کند اما اگر حمایت نشود همین را هم از دست خواهد داد.
    وی بیان کرد: هم اکنون در استان همدان مشکل آموزشگاه داریم چرا که قرار است تجهیزات این آموزشگاه را دولت ارائه کند اما برای مکان این آموزشگاه با مشکل مواجه هستیم.
    نمایشگاه تخصصی کیف و کفش، چرم و لوازم کفش همدان از 20 تا 22 مرداد ماه از ساعت 16 تا 22 در هتل باباطاهر همدان بر گزار خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت