مدیر امور تعاون اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان خبر داد

برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های تعاون در زنجان

عصر نمایشگاه- مدیر امور تعاون اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های در زنجان در تاریخ ۲۳ مردادماه خبر داد و گفت: این نمایشگاه در مجموعه ورزشی کارگران زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های تعاون در زنجان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، حمید دنیایی اظهار کرد: تعاونی‌ها نقش بسزایی در توسعه اقتصاد کشور دارند، از همین رو باید از ظرفیت‌های موجود در این زمینه استفاده لازم به عمل آید.

    وی با اشاره به اینکه طبق برنامه پنجم توسعه سهم بخش تعاون از اقتصاد کشور باید 25 درصد باشد، اضافه کرد: بر اساس مشکلاتی که وجود داشته، هنوز این سهم محقق نشده است.

    مدیر امور تعاون اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به اقدامات انجام شده در استان برای فعالیت بهتر تعاونی‌ها گفت: در این راستا طرح پالایش تعاونی‌‎ها اجرایی شده است.

    دنیایی با اشاره به تشکیل کمیته راهبردی تعاون در زنجان افزود: این کمیته با هدف تبیین و شناسایی مشکلات و موانع بخش تعاون استان و ارائه راهکارهای لازم و استفاده عملیاتی از ایده‌ها، نقطه نظرات و تجربیات علاقه‌مندان، صاحب‌نظران و حامیان تشکیل شده است.

    مدیر امور تعاون اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان ادامه داد: شناسایی و بهره‌برداری از امکانات دستگاه‌های اجرایی در ترویج فرهنگ تعاون و همفکری و تعامل در سیاست‌گذاری‌های اجرایی حوزه تعاون از جمله اهداف برگزاری کمیته راهبردی تعاون است.

    وی با بیان اینکه از 23 مردادماه، نمایشگاه توانمندی‌های تعاون برگزار خواهد شد، اضافه کرد: این نمایشگاه تا 28 مردادماه برگزار می‌شود.

    مدیر امور تعاون اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان تعداد غرفه‌‎های این نمایشگاه را 70 مورد اعلام کرد و گفت: این نمایشگاه در مجموعه ورزشی کارگران برگزار خواهد شد.

    دنیایی هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارائه توانمندی‌های بخش تعاون، ایجاد ارتباط بین اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی و ترویج تعاون و اقتصاد تعاونی و ایجاد تعامل و تحکیم بین بخش‌های مختلف تعاونی‌ها است، تصریح کرد: در این نمایشگاه تعاونی‌های مختلف کشاورزی، خدماتی، صنعتی و ... برگزار خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت